مشارکت جدید، سفرهای راحت‌تری را برای کاربران جاده نوید می‌دهد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: به رانندگان در غرب میدلندز به لطف همکاری جدید بین کنترل‌کننده‌های ترافیک و Waze، یک ارائه‌دهنده راهنمایی مسیر، وعده سفرهای نرم‌تر داده می‌شود.

ترکیبی از افزایش سرمایه گذاری و پروژه های راه سازی، پایان قرنطینه کووید و رویدادهایی مانند بازی های مشترک المنافع 2022 باعث افزایش سطح ترافیک، ازدحام و زمان طولانی سفر در منطقه شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط TomTom، بیرمنگام و ولورهمپتون شاهد افزایش میانگین زمان سفر سه دقیقه در سال 2021 بودند، در حالی که رانندگان 91 ساعت اضافی را در ساعات شلوغی رانندگی کردند.

 

هدف مشارکت حمل و نقل برای وست میدلندز و برنامه Waze for Cities کاهش زمان سفر از طریق به اشتراک گذاری داده های ترافیکی دقیق تر و جامع تر و به موقع تر و اطلاعات پروژه زیرساختی به موقع است تا ترافیک را بتوان هوشمندانه تر و داغ تر مسیریابی کرد. نقاطی که زودتر پیش‌بینی می‌شدند و حوادث به‌طور مؤثرتری مدیریت می‌شدند.

 

مرکز ابتکار جدید، مرکز هماهنگی حمل و نقل منطقه ای (RTCC) است. این سیستم که در ژانویه 2020 افتتاح شد، اطلاعات حمل و نقل بلادرنگ را از مراکز کنترل موجود از جمله بزرگراه انگلیس در سایر نقاط منطقه دریافت می کند و اکنون نیز از Waze که داده های بی درنگ و ماهواره ای و راننده آن به مرکز کمک می کند نقاط کور را پر کند، برای مثال. ، نظارت دوربین مداربسته خود بر جاده ها و تقاطع های اصلی.

 

در مقابل، اطلاعات و داده‌هایی که RTCC دریافت می‌کند به Waze داده می‌شود تا هدایت مسیر بی‌درنگ شرکت را بهبود بخشد. برای رانندگانی که از Waze استفاده نمی‌کنند، اطلاعات ترافیکی بهبودیافته از طریق بولتن‌های تلویزیون، رادیو محلی، تابلوهای نمایش دیجیتال ایستگاه اتوبوس و رسانه‌های اجتماعی با رانندگان و جامعه حمل‌ونقل گسترده‌تر به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

اشتراک گذاری اطلاعات در مورد آنچه که کوربین حوادث برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده می نامد یکی از ویژگی های کلیدی همکاری TfWM با Waze است. “برای یک رویداد برنامه ریزی شده مانند بازی های مشترک المنافع، ما می توانستیم تمام جاده های بزرگ بسته خود را از قبل به اشتراک بگذاریم. در عوض، Waze توانست به ما در مدیریت اختلال در جاده های اطراف که تحت تاثیر قرار گرفته اند کمک کند. ما دوربین مدار بسته کنار جاده و اتوبوس داریم. البته، اما Waze به ما کمک می کند نقاط کور را در پوشش خود پر کنیم، وضعیت را تأیید کنیم و عمل کنیم، که به ویژه در حوادث برنامه ریزی نشده مفید است. Waze ضربان قلب RTCC است.”

 

این مرکز در طول کووید زمانی افتتاح شد که به گفته رو رابرتز، مدیر کشور Waze UK، حجم ترافیک در سراسر کشور 70 درصد کاهش یافت. “به طور طبیعی، با پایان قرنطینه، آنها افزایش یافته اند، اما به دلیل ظهور کار ترکیبی، که در آن مردم زمان خود را بین خانه و محل کار تقسیم می کنند، زمان های رفت و آمد سنتی تغییر کرده است و رانندگان را با مشکلات جدیدی مواجه می کند.”

 

کوربین موافق است: “سطح ترافیک در وست میدلندز پس از لغو قرنطینه ها در سال 2021 به سرعت در شبکه راه های استراتژیک بهبود یافت، اما تغییرات در شیوه های کاری به این معنی است که دوره های اوج مصرف از دوشنبه ها و جمعه ها به اواسط هفته تغییر کرده است. این باعث می شود رانندگان کمتر شوند. با اطمینان از این که آنها زمان بیشتری را برای سفرهای خود می گذارند. در همکاری با Waze، ما ارتباطات را با افرادی که در اطراف منطقه حرکت می کنند بهبود می بخشیم و مطمئن می شویم که رانندگان اطلاعاتی را که می توانند به آنها اعتماد کنند، در زمان واقعی دریافت می کنند.”

ناوبری g2b523c5c2 1920
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 3 =