مینی هاچ بک برای چهارمین و آخرین حرکت بنزینی آماده می شود

مینی در حال آماده سازی یک نسخه بسیار به روز شده از مینی هاچ بک موتور احتراقی خود است، قبل از اینکه یک بار برای همیشه از بازار خارج شود، زیرا این مارک به جلو می رود تا در اوایل دهه 2030 به یک برند تمام برقی تبدیل شود.

عکس‌های جاسوسی جدیدی از نمونه اولیه هچ در حال آزمایش استتار سنگین ظاهر شده است، که سرنخ‌هایی در مورد اینکه چگونه مینی سه در فعلی را مطابق با مدل‌های برقی جدیدتر خود به‌روزرسانی می‌کند، ارائه شده است. نسل چهارم رقیب فیات 500 بیش از یک دهه پس از فروش خودروی فعلی – که دو فیس لیفت را پشت سر گذاشته است – وارد بازار خواهد شد.

 

هاچ بک جدید با موتور بنزینی در کنار نسخه الکتریکی مشابه بصری (اما از نظر مکانیکی غیرمرتبط) ساخته شده در چین که سال آینده عرضه خواهد شد، فروخته خواهد شد. آخرین خودروی مینی با موتور احتراقی که در سال 2025 عرضه می شود، انتظار می رود نسل بعدی کانورتیبل باشد که بر اساس آزمایش هاچ بک در اینجا انجام می شود، اما هنوز خط تولید مشترک آن تایید نشده است.

 

 

با توجه به چرخ‌های آلیاژی اسپرت با قطر بزرگ، ورودی‌های هوای برجسته جلو، تنظیمات ترمز گوشتی و دیفیوزر هدفمند عقب، به نظر می‌رسد که این نمونه اولیه جانشین Mini JCW گرم‌شده امروزی باشد.

به نظر می رسد که برآمدگی جلو کمی کوتاه شده است – مطابق با جاه طلبی الیور هایلمر، رئیس طراحی Mini برای بازیابی برخی از تناسبات جمع و جور مینی اصلی – و سپرها و طرح های سبک تغییر شکل داده اند، اما در غیر این صورت، به نظر می رسد Mk4 BMW Mini یکی از این موارد باشد. ظریف ترین تحولات تاکنون

 

دیگر تغییرات ظاهری قابل مشاهده در این مرحله اولیه شامل نشانگرهای نصب شده روی آینه بال و یک دریچه سوخت برجسته تر است – و در حالی که جلوپنجره جلویی در اینجا پوشانده شده است، بدون شک Mini چهره دریچه را تغییر می دهد تا بهتر با مدل های EV جدید خود مطابقت داشته باشد.

ردیابی جلو مینی کوپر JCW camo 2022
ردیابی ربع جلویی مینی کوپر JCW 2022
ردیابی جانبی Mini Cooper JCW camo 2022
ردیابی عقب Mini Cooper JCW camo 2022
ردیابی عقب Mini Cooper JCW camo 2022
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هفت + 7 =