نسخه جدید استون مارتین DBX قوی ترین SUV لوکس جهان است.

به گزارش نتگام آستون مارتین در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه جدید و داغ استون مارتین DBX خود است که می گوید قوی ترین خودرو SUV لوکس جهان خواهد بود.

 

مدل جدید که برای رونمایی در 1 فوریه برنامه ریزی شده است، نسخه پرفورمنس DBX خواهد بود که سال گذشته توسط مدیر عامل استون مارتین توبیاس مورز وعده داده شده بود.

 

این شرکت هنوز اعلام نکرده است که چقدر قوی تر از DBX استاندارد خواهد بود، اما با توجه به مدل موجود 542 اسب بخار، انتظار می رود که خروجی آن 600 اسب بخار بیشتر باشد.

 

یکی از سناریوهای محتمل این است که DBX ‘S’ – همانطور که می توان آن را مطابق با نامگذاری سنتی استون مارتین نامید – از یک موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو 630 اسب بخار قدرت بگیرد که با همان حالتی که در مرسدس بنز کار می کند. -سوپرسالون GT 63 S AMG.

 

پیش از این تصور می شد که DBX می تواند میزبان موتور 5.2 لیتری V12 از مدل های DB11 و DBS باشد، اما نمونه های اولیه اخیراً به تعمیرات مهندسی کمتر ظریف اشاره می کنند و یک ویدیوی تیزر رسمی به غرغر متمایز V8 اشاره می کند.

 

این مدل به عنوان بخشی از تلاش برای ایجاد خانواده ای جامع از مدل های DBX معرفی خواهد شد، درست مانند کاری که رقیب پورشه با کاین انجام داده است. این خودرو پس از عرضه اخیر مدل هیبریدی ملایم شش نیروگاه مستقیم برای بازار چین وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود که مدل‌های دیگری نیز به بازار عرضه شود – احتمالاً یک خودروی هفت نفره و یک کوپه.

 

در کنار افزایش قابل توجه قدرت، DBX جدید از طریق تعمیرات اساسی شاسی با هدف بهبود رفتار دینامیکی آن از خودروی استاندارد مشخص خواهد شد. ترمزهای بزرگتر، سیستم تعلیق سفت تر و لاستیک چسبنده از محتمل ترین ارتقاها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × دو =