ورودی ها برای جوایز بازاریابی و ارتباطات خودرو باز است

فرم های ورود به جوایز بازاریابی و ارتباطات خودرو 2023 که توسط Autocar Business اداره می شود، اکنون باز است. پس از اینکه بیش از 60 شرکت در مراسم افتتاحیه 2022 جوایز را دریافت کردند، برای دومین سال بازگشته است و از مشارکت تیم های بازاریابی و ارتباطات در فضای پر رونق و پر جنب و جوش که صنعت خودرو است، تجلیل می کنند.

جوایز سال 2023 ما در 11 دسته بندی مختلف که در این سال بازنگری شده اند به رسمیت شناخته می شود تا حتی بهتر نشان دهنده کاری باشد که متخصصان بازاریابی و ارتباطات در صنعت خودرو انجام می دهند.

 

ما خلاقیت و نوآوری مرتبط با همه افراد، از تولیدکنندگان خودرو گرفته تا گروه های فروشنده، از برندهای موتورسیکلت گرفته تا برندهای تایر، از ارائه دهندگان پوشش خرابی تا ارائه دهندگان شارژ خودروهای برقی را جشن خواهیم گرفت.

 

در سال جاری امکان ورود افرادی که در صنایع زیرساخت حمل و نقل و حمل و نقل مرتبط کار می کنند نیز وجود دارد.

 

کیت ورود جوایز بازاریابی و ارتباطات خودرو به صورت آنلاین در دسترس است و برای شرکت‌های بریتانیایی که در صنعت خودرو کار می‌کنند باز است. در دنیای e-mobility؛ یا در حمل و نقل و صنایع زیرساخت حمل و نقل با کارهای مربوط به خودرو (به عنوان مثال ارائه دهندگان برق با ابتکاراتی برای خودروهای برقی، شبکه های جاده ای، طرح های حمل و نقل عمومی مرتبط و طرح های تحرک الکترونیکی که از خودرو متولد شده اند).

بهترین تجربه آنلاین/تجارت الکترونیک

اندازه خودرو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

3 × پنج =