چرا خودروهای برقی و فروش دیجیتال ماموریت داچیا انگلستان را تغییر نمی‌دهند؟

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : داچیا انگلستان در سال 2022 در مسیر پیشی گرفتن از رکورد سهم بازار در سال 2021 با خط تولید جدید توسعه یافته، هویت نام تجاری جدید و تعهد ثابت قدم به مقرون به صرفه بودن در مواجهه با افزایش قیمت در همه بخش ها است.

لوک برود، مدیر برند، رئیس واحد تجاری داچیا در بریتانیا است که در راستای ترفند لوکا دی میو، مدیرعامل گروه رنو برای دادن استقلال بیشتر به هر برند گروه تاسیس شده است. در اینجا، او به Autocar می‌گوید که چگونه داچیا در حال تطبیق با وضعیت جدید خودروسازی بدون از دست دادن ارزش‌های اصلی خود است.

 

موانع توسعه داچیا چه بوده است؟

 

«این بیشتر عمق و وسعت افراد بود که در دسترس بودند. در محیط قدیمی، یک مدیر برند، یک مدیر محصول و یک مدیر ارتباطات بازاریابی وجود داشت – و این اساساً داچیا در بریتانیا بود، با بسیاری از عملکردهای گروه رنو.

 

با توجه به تعداد افرادی که در آن زمان به داچیا اختصاص دادند و با توجه به آنچه که به دست آوردیم – من در واقع به آن افتخار می کنم. اکنون، با افراد بیشتر – به ویژه در زمینه پس از فروش، روابط عمومی، حوزه محصول، عملکرد فروش در شبکه – ما می توانیم به جای تمرکز بر محصول و بازاریابی، با موضوعات بسیار بیشتری روبرو شویم، بنابراین واقعاً یک تجارت کامل 360 است.

 

“دقیقا. حتی امروز، ما یک تیم 9 نفره هستیم، اما بخشی از گروه رنو هستیم، بنابراین افراد زیادی در اینجا با ما کار می کنند، که – اگرچه ممکن است 100٪ به برند داچیا اختصاص نداشته باشند – در هر دو کار هستند. برندها، بنابراین ما از حمایت کامل گروه برخورداریم که واقعاً کمک می کند.»

 

آیا در نتیجه وضعیت اقتصادی امروز گردش مالی بیشتری را پیش بینی می کنید؟

 

“من اینطور فکر نمی کنم. جیب مردم فشرده شده است و آنها بودجه دارند – برخی از بودجه ها بیشتر از بقیه هستند – اما آنچه می توانم بگویم این است که ما احتمالاً در لیست افراد بیشتری نسبت به قبل هستیم. وقتی خودم با مشتریان صحبت می‌کنم، آنها می‌گویند: «من واقعاً داچیا را در نظر نمی‌گرفتم، اما به نمایشگاه محلی خود رفتم، در یکی از آن‌ها نشستم و واقعاً از کیفیت مواد و آنچه در ازای پولم به دست می‌آورم شگفت‌زده شدم. .”

همه جدید داچیا جوگر ساندرو استپ وی داستر هویت برند جدید
مدل 91 داچیا
98 داچیا بزرگتر ربع جلو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هشت − 3 =