چند تا از بهترین خودروهای لوکس 2022

خودروهای لوکس 2022 – کلاسی که بخش قابل توجهی از سالن‌های لیموزین سنتی بزرگ با یک یا دو هاچ بک بزرگ و شاسی بلندهای معمولی را شامل می‌شود – خودروهایی هستند که مدیران رده بالا برای رانندگی یا سوار شدن در آنها انتخاب می‌کنند.

این بدان معناست که آن‌ها باید راحتی فوق‌العاده‌ای را هم در صندلی‌های جلو و هم در عقب، سواری نرم و ابریشمی، رانندگی و ظرافت عالی، عملکرد کافی ارائه دهند – و همچنین باید به عنوان نمادهای وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از چیزهای روی چهار چرخ عمل کنند. سطوح بالای فناوری داخل خودرو و سرگرمی اطلاعاتی ضروری است و سیستم‌های ارتباطی که امکان استفاده از چنین ماشین‌هایی را به عنوان دفاتر سیار فراهم می‌کنند، اهمیت فزاینده‌ای دارند.

 

این لیست شامل خودروهایی می‌شود که هم فوق‌العاده راحت هستند، هم برای رانندگی عالی و هم برای رانندگی عالی هستند. و آنهایی که در صدر رده بندی ما قرار دارند علاوه بر این توانایی بیشتری دارند. در همین حال، برای ده برتر فوق لوکس ما، جایی که رولزرویس، بنتلی و مرسدس میباخ حتی گران‌تر این دنیا را خواهید یافت.

 

آخرین مدل نسل پنجم از همان جایی ادامه می‌یابد که سلف شاهنشاهی آن متوقف شد – در صدر کلاس. در یک نگاه، آخرین نسخه تفاوت چندانی با پیشینیان باشکوه خود ندارد، اما مملو از جزئیات طراحی جدید است که به این معنی است که بسیار مدرن‌تر است، اما همچنان یک رنج روور بدون تردید است. همچنین ترکیب منحصربفرد این مدل از استعدادها را حفظ کرده است که نشان می‌دهد لوکس، راحتی و انحصار را با قابلیت استفاده بی‌نظیر و البته توانایی بی‌نظیر خارج از جاده ترکیب می‌کند.

 

زیر پوست کاملاً جدید است و دارای معماری MLA-Flex این برند است که دارای ساختار آلومینیومی 80 درصدی برای سبکی و استحکام است – استحکام پیچشی نسبت به خودروی قدیمی 50 درصد افزایش یافته است. در ترکیب با سیستم تعلیق بادی ریز، میله‌های ضد رول فعال 48 ولت و در دسترس بودن فرمان چهار چرخ، به این معنی است که این یک رنج روور است که با دقت مطمئن و چابکی شگفت‌انگیز کار می‌کند. همچنین در حین حرکت بی صدا است و سواری مجلل را به رخ می کشد که توپوگرافی ناخوشایند را تسلیم می کند.

1 ردیابی رنجروور
2 مرسدس کلاس s400d 2021 UK fd hero front
3 آئودی ای ترون s 2021 rt hero جلو
5 Merc CLS
6 bmw 7 series 750li 2019 fd hero front
7 bmw x7 m50i 2020 fd hero side
12 رسمی مرسدس eqs تصاویر قهرمان را فاش کرد
لکسوس LS
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

6 + 13 =