کالسکه ساحلی مایرز مانکس Meyers Manx با برق برای سال 2023 بازمی گردد

به گزارش مجله خودرو نتگام: مایرز مانکس (Meyers Manx) – یک کالسکه ساحلی مبتنی بر سوسک فولکس واگن که قدمت آن به دهه 1960 بازمی‌گردد – به عنوان یک خودرو برقی سبک قدیمی برای سال 2023 دوباره اختراع شد.

این اولین نمایش خود را در هفته اتومبیل مونتری در کالیفرنیا انجام داده است، اما جزئیات در زمین نازک است. واضح است که این شرکت به روح Manx اصلی متعهد است و سعی کرده است آن را حفظ کند حتی در حالی که چهار تخته هوا خنک خود را با باتری ها و موتورهای الکتریکی تعویض می کند.

 

طراحی Manx 2.0 – همانطور که از آن نام برده می شود – مطابق با طراحی کلی است که در سال 1964 توسط بروس مایرز افسانه ای طراحی شد، که در اواخر سال 2020 پس از 56 سال هدایت، قبل از مرگ در مارس 2021 در سنین بالاتر، مارک را فروخت. از 94.

 

این بدنه حول یک بدنه یک تکه آشنا ساخته شده است – البته اکنون آلومینیومی است، نه فایبرگلاس – و جدا از قسمت عقب کمی مدرن‌شده، چرخ‌های فولادی عمیق‌تر و کابین بازسازی‌شده، تشخیص آن از همنام آن دشوار است. با وجود کمک فرمان الکتریکی، ترمز دستی الکترونیکی و ترمزهای دیسکی در تمام اطراف (بازسازی کننده در عقب) به به روز کردن فرمول کمک می کند.

 

این خلق اثر فریمن توماس است که پس از خروج بنیانگذار آن در سال 2020، مدیر عامل شرکت Meyers Manx LLC شد و زیر نظر شرکت مالک جدید Trousdale Ventures کار می کرد. توماس به‌عنوان طراح برای مجموعه‌ای از مارک‌های معروف خودرو، از جمله پورشه، دایملر کرایسلر، فورد و فولکس‌واگن کار کرده است – جایی که، به‌ویژه، در سال 1994 با طراحی خود برای مفهوم رادیکال 1، که بعداً به بیتل جدید تبدیل شد، به شهرت رسید. آن دهه

 

انتظار می‌رود که او در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از مانکس اختراع‌شده را ارائه دهد، اما قبلاً از اشتیاق خود به طراحی این کالسکه کلاسیک صحبت کرده بود: «به‌عنوان یک اهل کالیفرنیا، در سواحل جنوب کالیفرنیا بزرگ شدم و در محاصره‌ی منحصربه‌فرد و خلاقانه‌اش بودم. فرهنگ سبک زندگی

 

با تبدیل شدن من به یک طراح خودرو، فلسفه بروس مایرز به الهام بخش بزرگی تبدیل شد و مطمئن هستم که تنها نیستم که از او برای تزریق دوز عظیمی از خلاقیت مخرب به صحنه خودرو تشکر می کنم.

 

Manx 2.0 با گزینه های باتری لیتیوم یونی 20 کیلووات ساعتی و 40 کیلووات ساعتی برای برد 150 یا 300 مایلی فروخته می شود که ذخایر خود را به یک جفت موتور در عقب می فرستد که مجموعاً 202 اسب بخار قدرت و 240 پوند فوت تولید می کند. و قادر به ارسال EV سمت باز از 0-60 مایل در ساعت در 4.5 ثانیه ادعا شده است. بسته به باتری، ادعا شده است که Manx جدید بین 680 تا 750 کیلوگرم وزن دارد که آن را به یکی از سبک‌ترین خودروهای برقی قانونی جاده‌ای تبدیل می‌کند.

Meyers Manx 2.0 در Pebble Beach 17
Meyers Manx 2.0 در Pebble Beach 25
Meyers Manx 2.0 در Pebble Beach 30
Meyers Manx الکتریکی 2.0 جلو
Meyers Manx 2 سمت پارک شده است
meyers manx electric 2.0 عقب
Meyers Manx 2 سمت عقب
صورت جلوی Meyers Manx 2
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نه + 20 =