کیا نیرو 2022 جدید: جزئیات جدید در مورد کراس اوور تمام برقی

جزئیات جدیدی از نسل دوم خودرو کیا نیرو با نام کیا نیرو 2022 در آستانه عرضه این کراس اوور در بازار در ماه های آینده فاش شده است.

 

رقیب نیسان قشقایی دوباره اختراع شده اواخر سال گذشته معرفی شد، اما تنها جزئیات محدودی از مشخصات فنی و تجهیزات آن در آن زمان به اشتراک گذاشته شد.

 

اکنون، در حالی که خود را برای عرضه این مدل در کره آماده می کند، کیا تأیید کرده است که نیرو جدید کمی بزرگتر از نسل قبلی خود است و دارای ابعاد 4420 میلی متر طول، 1825 میلی متر عرض و 1545 میلی متر ارتفاع است که به ترتیب 65 میلی متر، 20 میلی متر و 10 میلی متر افزایش یافته است.

 

در کنار افزایش فضای کابین، باتری از محفظه صندوق عقب خارج شده تا در کنار باتری کششی زیر صندلی‌های عقب قرار گیرد و ظرفیت صندوق بار با ۱۵ لیتر افزایش به ۴۵۱ لیتر برسد.

 

نیرو با قوای محرکه هیبریدی، پلاگین هیبریدی (PHEV) و باتری-الکتریکی عرضه خواهد شد، اما کیا تاکنون فقط جزئیات هیبریدی را ارائه کرده است که از سیستم مشابه خودروی خروجی استفاده خواهد کرد.

 

یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی، با قدرت 104 اسب بخار و 106 پوند فوت، با یک موتور الکتریکی 43 اسب بخار برای خروجی ترکیبی 139 اسب بخار جفت می شود. این مدل گیربکس شش سرعته دوکلاچه اتوماتیک خود را حفظ کرده است، اما کیا گفته است که “با دقت مهندسی و بهینه سازی شده است تا راندمان را افزایش دهد و وزن را کاهش دهد”.

 

کیا ادعا می کند که نیرو هیبریدی جدید قادر است در چرخه آزمایش کره ای سرعت 59.1 مایل بر کیلوگرم را داشته باشد.

 

همچنین یک ویژگی جدید به شرح زیر است هیبریدی و PHEV از داده‌های سیستم ناوبری ماهواره‌ای برای جابه‌جایی بین بنزین و برق در صورت لزوم استفاده می‌کنند – برای مثال، خاموش کردن موتور در خارج از مدارس.

دیدگاهتان را بنویسید

9 − 1 =