گروه فناوری EV Moke International را به مبلغ 46.2 میلیون پوند خریداری می کند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : شرکت بریتانیایی که نسخه «الکترو-مد» خودروی ساحلی مینی روباز در دهه 1960 را پشت سر می‌گذارد، توسط گروه فناوری EV Moke International تازه تأسیس به مبلغ 55.1 میلیون دلار (46.2 میلیون پوند) خریداری شده است.

این حرکت باعث می شود EVTG – به رهبری کارآفرین هلندی Wouter Witvoet – 65٪ از سهام را در برند کم حجم مستقر در باکینگهامشایر به دست آورد، با این گزینه که تمام سهام باقی مانده را به دست آورد.

 

EVTG که در 30 مارس 2022 تأسیس شد، خود را به عنوان یک متخصص در «برکت‌سازی برندهای خودرو» معرفی می‌کند و می‌گوید این اولین خرید از چندین خرید برنامه‌ریزی‌شده در این زمینه است. ماموریت آن، می‌گوید، «ایجاد و بازتعریف لذت رانندگی در عصر برق» است.

 

تیم مدیریت فعلی Moke به عنوان بخشی از این قرارداد حفظ خواهد شد و این شرکت همچنان در مسیر شروع به ارائه وسایل تفریحی برقی Moke خود – ساخته شده توسط Fablink در Northamptonshire – به مشتریان در ماه‌های آینده است، و با شروع تحویل یک مدل ادامه دار بنزینی ماشین پارسال

 

ویتووت، مدیرعامل EVTG در گفتگو با Autocar در پی اعلام این خبر، انگیزه خود را برای تصاحب این برند توضیح داد: «من یک بنزینی بزرگ هستم – من عاشق ماشین‌ها هستم؛ من عاشق مسابقه دادن با آن‌ها هستم – اما می‌دانم که باید به خودروهای برقی انتقال پیدا کنیم. .

 

“اگر عاشق ماشین هستید و رانندگی آنها را به دلیلی متفاوت از حرکت از A به B دوست دارید، تقریباً هیچ وسیله نقلیه الکتریکی برای خرید وجود ندارد.

 

“دلیلی که من شرکت را راه اندازی کردم این بود که برندهای نمادینی را که لذت رانندگی را ترویج می کنند، برقی کنم. و ما می خواهیم اتومبیل هایی بسازیم که شما بخواهید بیشتر از رفتن از A به B رانندگی کنید.”

 

او از Moke به‌عنوان برندی نام برد که این چشم‌انداز را به خوبی تجسم می‌دهد، اما نمی‌توان آن را بر روی هیچ برند دیگری که می‌توان توسط EVTG در آینده خریداری کرد، معرفی کرد. او گفت: «ما باید تعریف کنیم که نماد چیست.

موک الکتریک در خط تولید
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

3 × دو =