یک روز در پاریس با سیتروئن آمی و مدیر عامل وینسنت کوبی

ما در حال رانندگی سیتروئن آمی در پایین برج ایفل هستیم، دو مرد بالغ با شور و شوق دایره های 28 مایل در ساعت را برای دوربین در یک چهار چرخه کوچک دو سرنشین سیتروئن آمی توصیف می کنند که برای نوجوانان 14 ساله فرانسوی بدون مجوز قانونی جاده ای است.

ترافیک به‌طور آشفته‌ای در اطراف بنای عظیم می‌چرخد، به ویژه به این دلیل که در بخشی از اوقات راننده من، مدیر عامل سیتروئن، وینسنت کوبی، در ترافیک رانندگی می‌کند تا بهترین تصاویر را به دوربین ما ارائه دهد.

 

به نظر می رسد هیچ کس اهمیتی نمی دهد – به غیر از چهار ژاندارم که در یک اشکودا سفید با خطوط آبی نشسته اند و به وضوح وظیفه حفظ نظم را دارند. آن‌ها اجازه چند پاس می‌دهند، سپس با اکراه به جایی می‌روند که ما متوقف شده‌ایم در حالی که عکاس ما لنز را عوض می‌کند. مشکل محتمل به نظر می رسد، اما کوبی دقیقاً می داند که چه کاری انجام دهد.

 

 

در بزرگ آمی را باز می‌کند، بیرون می‌پرد و با دست‌های گشاد و لبخندی بزرگ به سمت ژاندارم‌ها می‌رود. او توضیح می‌دهد که این یک دوربین کوتاه مدت است و او مردی از سیتروئن است. او با اشاره به آمی می‌گوید: «اگر دوست داشته باشید، می‌توانم یکی از اینها را به شما بفروشم. لبخند می زنند، دست تکان می دهند و می روند. این بینش جالبی در مورد چگونگی انجام کارها توسط Cobée است. عکس های ما اکنون در کیف است.

 

منظره جلویی 98 وینسنت کوب سیتروئن آمی

برج 99 vincent cobe citroen ami eifel
95 vincent cobe citroen ami ردیاب عقب
تونل جلویی 94 vincent cobe citroen ami
93 vincent cobe سیتروئن آمی ساید
89 سیتروئن بار وینسنت کوبه سیتروئن
نوار سیتروئن وینسنت کوبه 91
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هفت − 7 =