KTM X-Bow GT2 جدید، یک اسلحه برای جاده آماده با 600 اسب بخار قدرت است.

KTM در حال توسعه یک نسخه قانونی جاده ای از X-Bow GT2 خود است که رقیب سبک وزن های کم حجم از جمله Dallara Stradale و Radical Rapture خواهد بود.

خواهد بود موتور و ماشین مسابقه اتریشی سازنده دومین خودروی قانونی جاده پس از KTM X-Bow که از سال 2008 به اشکال مختلف به فروش می رسد.

عکاسان ما نمونه اولیه‌ای را در نوربرگ رینگ مشاهده کردند که بدنه‌ای سفارشی بر تن داشت و تفاوت چشمگیری با X-Bow اصلی داشت.

این خودرو با اسپویلر عقب کوچک‌تری نسبت به زمانی که برای اولین بار آن را تحت آزمایش هوای سرد دیدیم ظاهر شد، و همچنین استتار کمتری داشت که نمایانگر یک کناره صاف، حجاری‌شده و جداکننده‌های فیبر کربنی به‌علاوه یک دیفیوزر بزرگ در عقب بود.

این خودرو مشخصات قدرت و عملکرد را به نمایش می گذارد که سوپراسپرت های معتبر و همچنین شجره نامه مسابقه را هدف قرار می دهد.

KTM هنوز تایید نکرده است که آیا موتور جاده‌ای با همان مشخصات واحد مسابقه تنظیم می‌شود یا خیر.

محرک از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته متوالی و یک دیفرانسیل لغزش محدود به محور عقب هدایت می شود.

در کل، KTM می گوید که X-Bow GT2 مسابقه ای با وزن 1048 کیلوگرم خشک می شود. تجهیزات اضافه شده لازم برای همسان سازی خودروهای جاده ای بدون شک این رقم را اندکی افزایش می دهد، اما مهندسان با تیم مسابقه KTM همکاری خواهند کرد تا در طول فرآیند توسعه بر روی ساخت و ساز سبک وزن تمرکز کنند.

KTM جزئیات بیشتری را نزدیک به معرفی خودروی جاده ای X-Bow GT2 منتشر خواهد کرد. این شرکت به Autocar گفت که به حداکثر خروجی 100 خودرو در سال متعهد است و هر X-Bow GT2 مطابق با خواسته‌های مشتری، پورسانت بسیار سفارشی خواهد بود.

KTM XBow GT2 2022 ردیابی جلو در طول روز
ردیابی جانبی KTM XBow GT2 2022
ردیابی سه ماهه عقب KTM XBow GT2 2022
KTM XBow GT2 2022 گوشه ردیابی جلو
KTM X Bow GT2 15
KTM X Bow GT2 18
KTM X Bow GT2 16
KTM X Bow GT2 20
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

14 − 3 =