افزایش فالوور آدیومک
رپورتاژ آگهی

افزایش فالوور آدیومک به شدت ارزان از فروشگاه معتبر

افزایش فالوور آدیومک به شما کمک میکند که توجه بسیاری از شنوندگاه آدیومک را به موزیک ها و پادکست های خود جلب کنید.

هنرمندانی که تعداد فالوور های بسیاری دارند ، توجه بسیاری از کاربران جدیدی که عضو آدیومک میشوند را به خود جلب میکند.

با افزایش فالوور آدیومک ، صفحه شما در لیست هنرمندان پیشنهادی نشان داده میشود تا کاربران جدید شما را دنبال کنند.

فعالیت در شبکه اجتماعی هایی که به تازگی معروف شده اند یا در یک زمان ، توجه بسیاری را به خود جلب می کنند ، میتواند به شما فرصت دیده شدن را دهد.

راهای بسیاری برای افزایش فالوور آدیومک وجود دارن که یکی از راحت ترین کار ها ، خرید فالوور آدیومک است که بدون زحمت و با قیمت به شدت ارزان میتوانید فالوور های خود را افزایش دهید.

Audiomack (آدیومک) یک پلتفرم استریم موسیقی و کشف صدا بر اساس تقاضا است که به هنرمندان و سازندگان اجازه می دهد موسیقی و پادکست های بی حد و حصری را از طریق برنامه های تلفن همراه و وب سایت خود برای شنوندگان به اشتراک بگذارند.
در سال 2021، مجله بیلبورد اعلام کرد که داده‌های پخش Audiomack شروع به کپی اطلاعات خود از سایت و مجلات برتر کرده است، از جمله  100 تای برتر، بیلبورد 200، و 200 گلوبال (جهانی)

در مارس 2021، مجله Fast Company آدیومک را یکی از 10 شرکت نوآور در زمینه موسیقی معرفی کرد.

اودیومک که در سال 2012 توسط دیو مکلی، دیوید پونته و برایان زیسوک تأسیس شد ، به هنرمندان اجازه داد آزادانه میکس‌تیپ‌ها، آهنگ‌ها و آلبوم‌های خود را به اشتراک بگذارند. در آوریل 2013، جی کوله (Yous Truly 2) و چانس رپر (Acid Rap) پروژه های جدیدی را به طور انحصاری بر روی این پلتفرم منتشر کردند. در سپتامبر 2018، امینم “Killshot” را منتشر کرد، یک آهنگ دیس در مورد Machine Gun Kelly، به طور انحصاری در Audiomack منتشر شد و 8.6 میلیون پخش در چهار ماه به دست آورد. در فوریه 2019، نیکی میناژ سه آهنگ را به طور انحصاری بر روی این پلتفرم منتشر کرد، از جمله ریمیکس Blueface “Thotiana”.

در نوامبر 2020، Audiomack قرارداد مجوز موسیقی را با گروه موسیقی وارنر امضا کرد که ایالات متحده، کانادا، جامائیکا و پنج “سرزمین کلیدی آفریقا” شامل غنا، کنیا، نیجریه، آفریقای جنوبی و تانزانیا را پوشش می‌داد.

در دسامبر 2020، Audiomack برنامه کسب درآمد خود، AMP، را برای همه سازندگان واجد شرایط مستقر در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا باز کرد. در جولای 2021، Audiomack برنامه را برای سازندگان در سراسر جهان گسترش داد و شراکتی با زیکی مدیا برای کمک به ترویج هنرمندان در سراسر آفریقا معرفی کرد.

تعداد کاربران آدیومک از دسامبر 2021 به بیش از 20 میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان می رسد.

ابزار پخش آفلاین برای همه کاربران رایگان است و توسط paywall (ابزار بررسی محتوای موزیک) مسدود نمی شود. کاربران و هنرمندان می توانند موسیقی خود را از طریق وب سایت آدیومک آپلود و به اشتراک بگذارند. Audiomack از ترکیبی از بررسی صوتی، درخواست‌های حذف DMCA و نظارت دستی برای پلیس برای اشتراک های غیرمجاز استفاده می‌کند. Audiomack برای ذخیره محتوا در سرویس خود، سازندگان را محدود یا هزینه ای دریافت نمی کند.

در آوریل 2021، Audiomack با شرکت مخابراتی MTN نیجریه شریک شد تا به کاربران خود داده های ارزان تری را برای پخش موسیقی در برنامه خود ارائه دهد.

Audiomack چندین سری محتوای ویدیویی اصلی، از جمله ترپ سمفونی، با قسمت‌های گذشته از جمله میگوس، چیف کیف و ریچ کید را تولید می‌کند. در مارس 2021، Audiomack رسما Audiomack World، بازوی تحریریه این شرکت را راه اندازی کرد. کاربران می توانند مقالاتی را در اپلیکیشن Audiomack در اندروید و iOS و همچنین سایت دسکتاپ خود بخوانند.

خرید فالوور آدیومک ضرری به پیج شما نمیزند ، با خیال راحت میتوانید اقدام به خرید کنید.

در صورتی که درمورد خرید به مشکلی برخوردید ، با تماس به مدیریت فروشگاه فالوور ، میتوانید سوالات خود را قبل از خرید بپرسید .

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *