اینستاگرام Maps
متفرقه

اینستاگرام Maps را راه اندازی کرد تا به کاربران کمک کند

اینستاگرام Maps را راه اندازی کرد تا به کاربران کمک کند مکان ها و مشاغل محبوب را پیدا کنند.

اینستاگرام ویژگی جدید نقشه‌های قابل جستجو را راه‌اندازی کرده است که هدف آن تسهیل یافتن مکان‌ها و کسب‌وکارها برای کاربران است.
Instagram در حال ارائه تجربه جدیدی از Maps است که به افراد امکان می‌دهد مکان‌های برچسب‌گذاری شده محبوب اطراف خود را کشف کنند. کاربران می توانند از این ویژگی برای فیلتر کردن مکان ها بر اساس دسته بندی های خاص مانند رستوران ها، کافه ها و سالن های زیبایی استفاده کنند. این ویژگی یک سال پیش در ژاپن راه‌اندازی شد و از امروز در سراسر جهان عرضه می‌شود.

هدف ویژگی نقشه‌های قابل جستجو کمک به کاربران برای کشف مکان‌های محبوب اطراف از طریق پست‌های برچسب‌گذاری شده، داستان‌ها و راهنماهای به اشتراک گذاشته شده توسط سایر کاربران است. کاربران می توانند هنگام جستجو با هشتگ های خاص، مکان های مربوطه را روی نقشه پیدا کنند.

نقشه های اینستاگرام همچنین کمک به کشف کسب و کارها است. یک نظرسنجی آنلاین متا نشان داد که 96 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مارک ها و محصولات را به صورت آنلاین کشف می کنند.

نحوه استفاده از نقشه های اینستاگرام برای یافتن مکان های جدید
می‌توانید با ضربه زدن روی برچسب‌های مکان در محتوای Feed یا Stories مکان‌های جدیدی را کشف کنید. همچنین می توانید نام یک شهر یا محله را در Explore جستجو کنید.

جستجوی هشتگ برای هشتگ های محلی نیز در دسترس است. به عنوان مثال، می توانید #tehran را جستجو کنید. داستان‌های قبلی که با برچسب موقعیت مکانی پست کرده‌اید را می‌توانید از طریق نقشه موجود در آرشیو Stories خود مشاهده کنید

چگونه از نقشه های اینستاگرام برای تحقیق در مورد مکان استفاده کنیم
از نقشه‌های اینستاگرام می‌توان برای مرور استوری‌های اخیر، پست‌های برتر و راهنمای مربوط به مکان‌های برچسب‌گذاری شده استفاده کرد. علاوه بر این، برای محدود کردن جستجوی خود، می‌توانید براساس دسته‌های مکان فیلتر کنید.

چگونه از نقشه های اینستاگرام برای برنامه ریزی بازدید استفاده می کنید
می‌توانید از نقشه‌های اینستاگرام برای ذخیره مکان‌ها در یک مجموعه استفاده کنید تا بتوانید در آینده برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. مکان ها را می توان از طریق پیام های مستقیم با دوستان و گروه ها به اشتراک گذاشت.

نحوه مشارکت در نقشه های اینستاگرام
تنها کاری که باید انجام دهید این است که از برچسب‌ها یا برچسب‌های موقعیت مکانی در محتوای خود استفاده کنید و اگر نمایه شما عمومی باشد، روی نقشه ظاهر می‌شود.

منبع : indianexpress

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *