تزریق چربی به سینه
رپورتاژ آگهی

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه، در این مقدمه به تفصیل به فوائد و اهمیت این روش پرداخته خواهد شد و چگونگی انجام این جراحی زیبایی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تزریق چربی به سینه، به عنوان یک روش جدید و مؤثر در جراحی زیبایی، به خصوص در افزایش حجم و تقویت ظاهر سینه مانند پروتز سینه سایز 85 برای خانم‌ها، توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. این روش نه تنها به شما امکان افزودن حجم و شکل دلخواه به سینه‌هایتان را می‌دهد، بلکه از آنجا که از چربی خود بدنتان به عنوان منبع استفاده می‌شود، همچنین با دوام و طبیعی به نظر می‌آید. در این مقدمه به تفصیل به فوائد و اهمیت این روش پرداخته خواهد شد و چگونگی انجام این جراحی زیبایی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جراحی انتقال چربی سینه چیست؟

تزریق چربی به سینه، همچنین به نام تزریق چربی خودگرفته شده، یک روش جراحی است که اندام سینه را بهبود می‌بخشد و اندازه سینه را با تزریق چربی خود بیمار افزایش می‌دهد. انجام تزریق چربی به سینه شامل برداشتن چربی اضافی از مناطق مناسب بدن با استفاده از Vaser Lipo می‌شود، سپس چربی برداشته شده آماده می‌شود و به بافت سینه منتقل می‌شود.

در بخش لیپوساکشن Vaser از روند عمل، در مناطق بدنی که با لیپوساکشن درمان می‌شوند، محلولی حاوی بیهوشی موضعی به همراه بیهوشی موضعی عمیق با استفاده از ترکیبی از آنالژزی محلی و بیهوشی وریدی عمیق (آنالژزی نیمه هشته یا بیهوشی عمومی) استفاده می‌شود. میزان آنالژزی وریدی در مشاوره‌های اولیه با پزشک تعیین می‌شود و تاریخچه پزشکی و نیازهای فردی بیمار را در نظر می‌گیرد.

 

انتقال چربی در مقابل ایمپلنت سینه

تزریق چربی، که به نام چربی‌گذاری یا لیپوفیلینگ هم شناخته می‌شود، اکنون یک جایگزین عالی برای افزایش حجم سینه با استفاده از پروتزهای سینه می‌باشد. چربی طبیعی خودتان می‌تواند برای افزایش حجم سینه‌ها به شکل طبیعی و بدون مخاطرات مرتبط با پروتز‌ها مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که تعداد زیادی از افراد به دلیل مخاطرات مرتبط با پروتزهای سینه، میل به این روش را ندارند، گزینه استفاده از چربی طبیعی بدنتان برای افزایش حجم سینه به‌طور چشمگیری افزایش یافته است، به ویژه به علت پیشرفت‌های قابل توجه در فناوری برای بهبود بقاء سلول‌های چربی.

برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد تفاوت پروتز زیر عضله و روی عضله، مقاله‌ای ارزشمند را در وبسایت دکتر ایزدپناه مطالعه کنید. هم‌اکنون، اقدام کنید و به دنبال راه‌های بهبود ظاهر و اعتماد به نفس خود باشید!

چهار مزیت انتقال چربی به سینه ها با استفاده از چربی خودتان – بزرگ کردن سینه طبیعی

تزریق چربی می‌تواند نتایجی طبیعی به ارمغان بیاورد

تزریق چربی، که به نام چربی‌گذاری هم شناخته می‌شود، با استفاده از چربی خودتان نتایجی طبیعی به ارمغان می‌آورد. اگرچه امروزه بسیاری از گزینه‌های مختلفی برای پروتز سینه وجود دارند، اما نسبت به نتایج طبیعی، پروتزها در مقابل تزریق چربی کمتر موثر هستند.

چربی خود بدن شما به تفکیک و تعریف سینه‌ها کمک می‌کند و برای زنانی که به دنبال افزایش حجم طبیعی هستند، تزریق چربی به سینه به عنوان بهترین روش معتبر شناخته می‌شود. با استفاده از چربی طبیعی خودتان که از مناطق نامطلوب بدن حذف می‌شود، می‌توان حاشیه‌های دقیقی ایجاد کرد بدون نیاز به استفاده از پروتز مصنوعی و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کنند.

تزریق چربی به مقدار کمتری علائم جاری می‌گذارد نسبت به پروتز‌ها

جراحان ما به طور معمول می‌پرسند که چقدر علائم با تزریق چربی به سینه همراه است. خوشبختانه، هر نوع فرآیند تزریق چربی به معنی میزان کمی از نشانه‌گذاری است که چند ماه پس از عمل جراحی به سختی قابل تشخیص است. اگرچه تمام نوع‌های جراحی شامل ایجاد یک برش برای جای دیگری کاری است که به تولید نشانه‌گذاری منجر می‌شود، اما نشانه‌های تزریق چربی نسبت به نشانه‌های مرتبط با پروتز سینه کمتر از میزان آنهایی که با پروتز سینه همراه هستند، هستند.

این به معنای آن است که آنها به راحتی پنهان کردند می‌شوند. در واقع، در اکثر موارد، نشانه‌های تزریق چربی تقریباً غیر قابل رؤیت هستند، حتی در بسیاری از انواع لباس‌های شنا.

تزریق چربی مدت بازگشت سریعتری دارد و زمان بیشتری برای تعطیلات نیاز ندارد.

بیشتر انواع فرآیند تزریق چربی به دلیل ایجاد برش‌های کوچک، دوره بازیابی سریعی دارند. تزریق چربی به سینه یک روش بیماری روز است، به این معنی که می‌توانید همان روز به خانه برگردید. بازیابی تزریق چربی بستگی به اندازه تزریق چربی دارد که انجام می‌شود. در اکثر موارد، افراد می‌توانند تا چند روز پس از جراحی برخاسته و تا پایان دو هفته بعد از جراحی بیشتر فعالیت‌ها را انجام دهند. به عنوان مقایسه، پروتز سینه نیاز به زمان کافی برای استراحت و بازیابی دارد و می‌تواند از دو هفته تا 4 هفته طول بکشد تا افراد بتوانند به فعالیت‌های روزانه عادی خود باز گردند.

تزریق چربی به عنوان جایگزینی عالی برای پروتز‌ها شناخته می‌شود.

اگرچه آخرین نسل پروتز‌های سینه اکنون از همیشه ایمن‌تر هستند، پروتزها خطرات خاصی در ارتباط با وارد کردن مواد مصنوعی به بدن انسان دارند. تزریق چربی در مقایسه با اینها خطرات کمتری دارد زیرا از چربی بدن شما استفاده می‌کند و باتوجه به پیشرفت‌های اخیر، نتایج تزریق چربی اکنون قابلیت پیش‌بینی بیشتری دارند.

تزریق چربی دارای پروفایل ایمنی بهتری نسبت به پروتز‌ها است و مناسب زنانی است که به دنبال افزایش حجم طبیعی سینه هستند که به نظر نمی‌آید. بسیاری از زنان دوست دارند تازه‌ای به نواحی مخصوصی از سینه، مانند قسمت بالایی، برای بهبود چاقو بیافزایند. پروتز ممکن است یک ظاهر بسیار بزرگتر از حجم ایده‌آل برای زنانی که به قدرت بدنی یک زن به اندازه کافی بزرگ نیستند، ایجاد کند. تزریق چربی در این موقعیت ممکن است مناسب باشد برای ارائه مقدار ایده‌آل از افزایش حجم برای نتایج تزریق چربی بسیار طبیعی به نظر آید.

تزریق چربی

چگونه تزریق چربی کار می‌کند؟

تزریق چربی با تخلیه چربی اضافی از نواحی ناخواسته بدن، مانند شکم یا باسن، و سپس تزریق در سایر نواحی برای افزایش حجم عمل می‌کند. بیماران از حفظ تداعی و شکل‌دهی ناحیه که چربی از آنجا برداشته شده بهره می‌برند و افزایش حجم سینه با تزریق چربی به صورت طبیعی را دارند. فرآیند بر اساس نیاز بیماران تنظیم می‌شود. تزریق چربی یک گزینه عالی برای زنان است که می‌خواهند شکم یا ران‌های بلندتری داشته باشند با تزریق چربی طبیعی. برخی از زنان ترجیح می‌دهند چربی را از نواحی کمر برداشت کرده و به باسن منتقل کنند، در حالی که دیگران ممکن است چربی را از شکم برداشت کرده و حجم سینه خود را ایجاد کنند. گزینه‌های تزریق چربی یا متنوع هستند. مردان نیز می‌یابند تزریق چربی یک گزینه درمان عالی است. از طریق لیپوساکشن می‌توان چربی‌های علاقه‌مندی را برداشت کرد. چربی برداشت شده می‌تواند برای تزریق چربی به صورت برای بازگرداندن نواحی از حجم از دست رفته برای ظاهری بیشتر یا حالت‌دارتر به کار برود.

 

تزریق چربی به سینه شامل چه مواردی می‌شود؟

بیشتر اوقات، این روش شامل یک بیهوشی عمومی است تا اطمینان حاصل شود که شما طی فرآیند و دوره بازیابی به راحتی قرار می‌گیرید. بعد از اینکه زیر بی‌هوشی قرار می‌گیرید، ابتدا لیپوساکشن برای برداشتن چربی اضافی با استفاده از یک کانولا انجام می‌شود. چربی سپس پس از حذف ناخالصی‌ها پردازش می‌شود و سپس با استفاده از کانولاهای کم قطر، به سینه تزریق می‌شود. مناطق هدف در سینه می‌توانند با تزریق چربی تقویت شوند تا نتایج طبیعی به دست آیند. پس از تزریق چربی به سینه، بازیابی سریع است و بیشتر زنان پس از دو هفته می‌توانند بیشتر فعالیت‌ها را انجام دهند.

جمع بندی

 

تزریق چربی به سینه یک روش جراحی زیبایی است که جهت افزایش حجم و بهبود شکل سینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، چربی از نقاط دیگر بدن جمع‌آوری شده و پس از تصفیه به سینه تزریق می‌شود. این روش به عنوان یک راه غیر تخریبی و با حداقل عارضه شناخته می‌شود، که به بیمار امکان می‌دهد تا بدون نیاز به پروتز سینه حجم مطلوبی به سینه‌های خود اضافه کند. تزریق چربی به سینه نیازمند تجربه و مهارت جراحی بالا است و ممکن است نیاز به چند جلسه تکراری برای دستیابی به نتایج مطلوب داشته باشد.

 

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان از روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات کاری 14 الی 17 پاسخگوی شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را  به آدرس www.drkambizizadpanah.net مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *