جدیدترین خبر از فیلمی با بازی امین حیایی، پانته آ پناهی
هنرمندان

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی امین حیایی، پانته آ پناهی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «غریزه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیاوش اسعدی به پایان رسید.

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی امین حیایی، پانته آ پناهی

چهارمین ساخته سیاوش اسعدی است که ۱۱ فروردین ماه امسال در شهرستان منجیل کلید خورد و پس از چهار ماه فیلمبرداری، ۱۱ مردادماه در اطراف تهران به پایان راه رسید.

امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، با حضور ژاله صامتی و با معرفی دو چهره جدید در نقش‌های اصلی فیلم که در آینده نزدیک از آنها رونمایی خواهد شد، همچنین فرهاد شریفی، افشین سنگ چاپ، پردیس پورعابدینی، لادن ژاوه‌وند، با معرفی رضا کرد بازیگران «غریزه» هستند.

«غریزه» یکی از پر هزینه‌ترین و پرلوکیشن‌ترین فیلم‌های بخش خصوصی سینمای ایران است که منجیل، رودبار، لوشان، قزوین، تاکستان و محمدشهر کرج از جمله لوکیشن‌های اصلی فیلم بودند. از نکات قابل توجه این فیلم، ساخت بخش عمده‌ای از دکورهای فیلم بوده که در نقاط مختلفی ساخته شده‌اند.

تازه‌ترین ساخته سیاوش اسعدی گفته می شود به طور کامل در بخش خصوصی تهیه و تولید شده که در صورت مهیا بودن شرایط در جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.

«غریزه» قصه‌ای عاشقانه‌ است که در اواخر دهه ۴۰ خورشیدی روایت می‌شود.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:

کارگردان: سیاوش اسعدی، فیلمنوشت: سیاوش اسعدی، نیما نادری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، طراح دکور و لباس: مشکین مهرگان، طراح صحنه: مجید علی اسلام و مشکین مهرگان، طراح گریم: عباس عباسی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: آرش حسن‌پور و منصور وثوق، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، مسئول پروتکل‌های بهداشتی: صدیقی (یحیی)، عکس: علی نیک‌رفتار، مدیر تولید: محمد یمینی، مجریان طرح: روزبه معینی و محمد یمینی، تهیه‌کننده: سیاوش اسعدی، محصول (خانه فیلم اَوستا).

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *