خودروبر
رپورتاژ آگهی

حمل خودرو با کفی خودروبر

حمل خودرو با کفی خودروبر، ما و همکارانمان در مجموعه خدمات حمل و نقل خودروبر زنجان هر روز و هر شب آماده خدمت رسانی به شما مردم ایران عزیز هستیم.

یکی از خدمات مهم و پرطرفدار در صنعت وسایل نقلیه که نیازمند توجه و تخصص لازم برای انجام است ؛ حوزه خودروبر و حمل خودرو است که شما از آن آگاه هستید.

مجموعه خودروبر زنجان ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه ( امداد خودرو ، خودرو بر ، حمل خودرو ) مجری و آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی به صورت شبانه روزی است.

ما و همکارانمان در مجموعه خدمات حمل و نقل خودروبر زنجان هر روز و هر شب آماده خدمت رسانی به شما مردم ایران عزیز هستیم.

مجموعه خودروبر زنجان و خودروبر خرم آباد می توانند انواع وسایل نقلیه را حمل کند.

حمل انواع خودروهای صفر و وارداتی

حمل انواع خودروهای نمایشگاهی و کلاسیک

حمل انواع خودرو های تصادفی و معیوب و سایر ماشین آلات با وزن کمتر از 4 تن که در ابعاد کفی جا شده و قابل حمل باشند.

اگر می خواهید خودرو های ایرانی و خارجی خود را از مشهد  به شهرستان حمل کنید ، با خودروبر مشهد در تماس باشید.

خودروبر مشهد متخصص ارائه خدمات حمل خودرو با خودروبر می باشد که انواع خودروهای ایرانی و خارجی را با کمترین هزینه باربری از مشهد به تمامی نقاط کشور ارسال می کند.

راه مناسب و ارزان ، حمل خودرو توسط  خودروبر مشهد می باشد.

قبل از بارگیری و حمل ماشین این نکات را به خاطر داشته باشید.

آن را کاملا تمیز و مرتب کنید. اینگونه از تمام لک ها و عیبهای ظاهری خودروی خودتان آگاه می شوید. و آن را ناشی از حمل خودرو نمیدانید.

قبل از بارگیری حتما ماشین را از لحاظ قیمت به کارشناسان نشان دهید. و نتیجه را به کارشناسان خودروبر ارائه بدهید. و آن را بر اساس قیمت بیمه کنید. تا در هنگام خسارت بتوانید خسارتتان را دریافت کنید. بدانید که بیمه بدنه در خودرو اصلا ربطی به خودروبر ندارد. و آن یک بیمه جدا از بیمه حمل و نقل می باشد.

درست است که خودروبر شناخته شده خیلی مهم است. اما قبل از آن با کسانی که از خودرو بر نزدیک به مقبدا و مقصد شما استفاده کرده اند. و راضی بوده اند اطلاعات کسب کنید. چون فاصله و مسافت تاثیر خیلی زیادی بر روی هزینه ها دارد.

خودروبر تمام خدمات حمل خودرو را در تمام ساعات شبانه روز به شما ارائه میدهد. چون به اندازه کافی از نیروهای متخص و تجهیزات کاملی برخوردار است.

هزینه خودروبر مناسب در یک عامل اصلی رضایت مشتریان در این مجموعه است. ما ادعای ارزان بودن و یا خدمات ارزان را نمی کنیم. ولی این ادعا را داریم که در زمان حمل و سفارش با مشتری انعطاف به خرج می دهیم. و همچنین ما خدمات حرفه ای و تخصصی ارائه می دهیم.

خودروبر

اگر می خواهید خودروی خود را از یک نقطه به نقطه دیگری انتقال دهید، می توانید از خدمات کفی خودرو و تریلی حمل ماشین در اصفهان بهره بگیرید. ما علاوه بر حمل خودرو در اصفهان، می توانیم خودروی شما را به هر استان یا شهرستانی که می خواهید با بیمه و بارنامه رسمی بفرستیم. ما با دقت و احتیاط بالا، وسیله نقلیه شما را جابجا کرده و به مقصد مورد نظرتان می رسانیم. اگر به دنبال بهترین روش حمل ماشین هستید، ما را انتخاب کنید.

تریلی حمل خودرو لطفا بدانید که ما می توانیم خودروی شما را با استفاده از تریلی خودروبر نیز حمل کنیم. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خدمات حمل ماشین، با ما تماس بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز، آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما هستند.

حمل خودرو های لوکس

حمل خودرو لوکس

اگر می خواهید خودروی لوکس خود را از یک جایی به جای دیگری بفرستید، می توانید از خدمات خودروبر ایلام که دارای اعتبار، دقت و تجربه بالایی است، استفاده کنید. مهمترین نکته در حمل ماشین های لوکس و خودرو های صفر کیلومتر این است که خودرو به سلامت و بدون هیچ خرابی به مقصد برسد. برای این کار نیاز به تجربه کافی و مهارت لازم و حمل خودور سنگین است که این مجموعه از این امتیازات برخوردار است. ما با بهره گیری از تجربه بالا و مهارت رانندگان خودوربر ایلام، توانسته ایم خودرو های سنگین مانند کامیونت ، مینی بوس ، لیفتراگ و … را حمل کنیم. همچنین ما می توانیم کانکس و اشیاء با ابعاد بزرگ را نیز جابجا و حمل کنیم. نکته مهم این است که همه ی باربری ها قادر به حمل کامیونت و ماشین های سنگین مانند تراکتور و … نیستند. اما خودرو بر ایلام افتخار دارد که می تواند باربری و حمل و جابجایی های غول پیکر را نیز انجام دهد.

آشنایی با جرثقیل خودروبر:

جرثقیل خودروبر

جرثقیل خودروبر شهرستان یک روش حمل و نقل خودرو با استفاده از کامیونت شش تن و جرثقیل هیدرولیک است. این روش دارای مزایایی مانند ایمنی بالا بدون صدمه دیدن ماشین ، قیمت مناسب، حمل ماشین بدون نیاز به روشن کردن موتور و … است. قبل از این که ماشین را به مقصد برسانند، تعمیرکاران خودرو را بررسی و عیب یابی می کنند. اگر ماشین را حرکت دادن باعث آسیب بیشتر شود، با جرثقیل حمل می شود.

هزینه حمل خودرو

هزینه حمل خودرو با جرثقیل خودروبر شهرستان:

برای حمل خودرو از یک مکان به مکان دیگر، می توانید از امکانات مختلف حمل و نقل مانند کامیون، یدک کش، هواپیمای خودرو بر، کشتی و … استفاده کنید. تعرفه این امکانات بستگی به شرایط مختلف دارد. یکی از عوامل مهم برای تعیین تعرفه جرثقیل خودروبر، نوع خودرویی است که می خواهید حمل کنید. باید خودروبر مناسب با نوع خودرو را انتخاب کنید.

برای حمل خودرو در مسافت های زیاد، هزینه سوخت و فرسودگی جرثقیل را هم باید در نظر بگیرید. جرثقیل یدک کش های مکانیزه نسبت به جرثقیل های ساده، مقاومت بیشتری دارند. قیمت خدمات این نوع خودروبر شهرستان کمی بالاتر است.

جرثقیل باید قادر باشد وزن خودرو را بکشد و در طول راه حمل، جرثقیل و خودرو آسیب نبینند. معمولا برای مسیرهای کوتاه و خودروهای سبک، از جرثقیل نیسان استفاده می شود که هزینه کمتری نسبت به کامیون ها دارد.

در آخر:

حمل خودرو با کفی خودروبر یکی از روش های امن و مقرون به صرفه برای جابجایی خودروهای مختلف است.

با استفاده از این روش، شما می توانید خودروی خود را بدون نیاز به رانندگی و بدون خطر آسیب دیدن به مقصد مورد نظر برسانید. کفی خودروبر یک پلتفرم هیدرولیک است که بر روی کامیون یا یدک کش نصب می شود و خودرو را بر روی آن قرار می دهد. این روش برای حمل خودروهای سبک و سنگین، صفر کیلومتر و لوکس مناسب است.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *