سامسونگ گلکسی واچ 4
متفرقه

سامسونگ گلکسی واچ 4 تخفیف سخاوتمندانه ای می دهد

سامسونگ راه اندازی کرد خانواده سامسونگ گلکسی واچ 4 در ماه آگوست با طراحی جدید و شیک و سیستم عامل Google Wear 3.0 موجود است. به نظر می رسید گلکسی واچ 4 جانشین معنوی واچ اکتیو 2 باشد، در حالی که گلکسی واچ 4 کلاسیک از جایی که واچ 3 باقی مانده بود شروع به کار کرد.

اکنون، درست پیش از تعطیلات کریسمس، سامسونگ یک کمپین تبلیغاتی ویژه راه‌اندازی کرده است و مقداری نقدینگی جدی از طیف وسیعی از محصولات کاهش می‌دهد. سری گلکسی واچ 4 نیز دارای تخفیف است و می توانید آن را با یک 40 دلار تخفیف فوری.

سامسونگ گلکسی واچ 4 (40mm)Samsung Galaxy Watch 4

40 دلار تخفیف فوری، تا 174.99 دلار تخفیف با معامله

به این ترتیب قیمت Galaxy Watch 4 209.99 دلار است و Galaxy Watch 4 Classic اکنون به ترتیب 309.99 دلار قیمت دارد. اکنون ممکن است زیاد به نظر برسد، اما ایده اصلی کمپین این است که با دستگاه قدیمی خود معامله کنید. سامسونگ یکی از بهترین قیمت های مبادله ای موجود را ارائه می دهد.

Samsung Galaxy Watch 4 Classic (42mm)

با یک معامله واجد شرایط، می توانید Watch 4 را با کمترین هزینه دریافت کنید 74.99 دلار، در حالی که Watch 4 Classic در آن فرود می آید 174.99 دلار. حالا، این بیشتر شبیه آن است، درست است؟ سامسونگ ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام را از مجموعه خود و همچنین دستگاه های اپل واچ (سری 3،4،5 و 6) می پذیرد.

این فرصتی است که تجربه پوشیدنی خود را با جدیدترین پیشنهاد به روز کنید یا یک هدیه خوب برای خانواده یا دوستان خود دریافت کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد سری گلکسی واچ 3 نیاز دارید، فقط نظرات ما را در لینک زیر بررسی کنید. ابزارهای دیگری نیز در تبلیغات هدیه لحظه آخری شرکت دارند، بنابراین حتماً آنها را نیز بررسی کنید.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *