هتل عارفه مشهد یا هتل آپارتمان عارفه؟
رپورتاژ آگهی

هتل عارفه مشهد یا هتل آپارتمان عارفه؟

هتل عارفه مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد نه، بهترین هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان خسروی جای دارد. این هتل آپارتمان خوب مشهد از نظر ساختمانی بسیار زیبا بوده و دارای اتاق هایی دلباز و نور گیر است. این هتل آپارتمان مشهد در لابی زیبای خود امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده تا میهمانان در بدو ورود احساس راحتی و آرامش کنند. تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و … از جمله امکانات داخل لابی هستند.

 

هتل عارفه مشهد یا هتل آپارتمان عارفه؟

اتاق های هتل آپارتمان عارفه مشهد زیبا است؟

هتل عارفه مشهد۲۰ باب اتاق دارد که شامل اتاق های ۱ تخته، ۲ تخته، ۳ تخته و … می شود که همه آن ها با امکانات رفاهی بالا مجهز شده اند. چیدمان داخلی اتاق ها فوق العاده زیبا بوده و هارمونی رنگ ها به خوبی حفظ شده اند. از امکاناتی که در داخل اتاق های هتل آپارتمان عارفه مشهد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، ملزومات بهداشتی، تلفن، دمپایی، پاور سوییچ و .‌‌.. اشاره کرد.

 

هتل عارفه مشهد علاوه بر امکاناتی که ذکر شد خدمات روم سرویس را نیز ارائه می دهد. به این معنی که زمان صبحانه یا نهار، می توانید غذا و صبحانه خود را سفارش داده و در اتاق نوش جان کنید. البته با توجه به رعایت مسائل بهداشتی سفر ۸۲۴ پیشنهاد می دهد در رستوران یا سالن صبحانه خوری این هتل مشهد غذای خود را میل نمایید. آرزوی ما سفری سلامت محور همراه با شادی، برای شما عزیزان است.

آیا رستوران هتل عارفه مشهد تمیز است؟

هتل آپارتمان عارفه مشهد یا همان هتل آپارتمان عارفه مشهد از رستورانی فوق العاده تمیز برخوردار است که با طبخ انواع غذاهای ایرانی تؤانسه است رضایت میهمانان را جلب کند. در رستوران این هتل آپارتمان  مشهد غذا به صورت منو انتخابی عرضه می شود. پرسنل مودب و کارآزموده هتل عارفه با کمال احترام غذاها را برای شما بر سر میز سرو می کنند. علاوه بر رستوران، کافی شاپ هتل هم با کیفیتی بالا آماده ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم می باشد.

هتل آپارتمان عارفه مشهد به چه مکان هایی نزدیک است؟

هتل آپارتمان عارفه مشهد به دلیل قرار گرفتن در منطقه خسروی به مکان هایی تاریخی بسیاری نزدیک است که یکی از آن ها حمام مهدی قلی بیگ است. حمام مهدی قلی بیگ در زمان قاجاریان حمام شاه بوده و مردم عادی اجازه استفاده از آن را نداشتند. در حال حاضر این حمام تاریخی و جذاب مشهد به موزه مردم شناسی تبدیل شده است.

بازار سرشور با محله سرشور از دیگر جاذبه های تاریخی فراموش شده مشهد است که به هتل آپارتمان عارفه مشهد نیز نزدیک است. در بازار سرشور مغازه هایی را خواهید دید که بساط کرده و مشغول فروش جانماز، مهر و تسبیح، زرشک و زعفران، عکاسی و … می باشند.

بازار رضا نیز ازدیگر بازارهای مشهد است که مخصوص سوغاتی بوده و بیشتر زائران با این بازار مشهد آشنایی دارند. در بازار رضا مشهد انواع زرشک و زعفران، نبات، نقل، آبنبات، مهر، جانماز، تسبیح، لباس های بچه گانه، زنانه، مردانه، پارچه فروشی و …. به فروش می رسد که البته می توان اسباب بازی هم از این بازار مشهد خرید.

بازار فرش فروش ها از دیگر بازارهای مشهد است که نفیس ترین  فرش های دستباف و ماشینی را در این مکان خواهید یافت. بعد از گذشت ۱۲۰ سال هنوز هم این بازار قاجاری پا برجا مانده و برای تاجران و عاشقان فرش بهترین مکان است. مسجد ملا حیدر نیز به این مکان نزدیک می باشد که در زمان گذشته مسجد شاه نام داشته است.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *