آموزش زبان چینی رایگان با ملل
رپورتاژ آگهی

آموزش زبان چینی رایگان با ملل

آموزش زبان چینی رایگان با ملل، در دنیای امروز، آموزش زبان چینی معادل ورود به دنیای جدیدی تلقی می شود که دقیق و استادانه شما را به پیشرفت و ترقی می رساند.

در دنیای امروز، آموزش زبان چینی معادل ورود به دنیای جدیدی تلقی می شود که دقیق و استادانه شما را به پیشرفت و ترقی می رساند. شهرت حروف چینی به پیچیدگی آن است و از سوی دیگر همین پیچیدگی زیبایی و جذابیت آن‌ را به دنبال دارد. این امر برای آموزشگاه زبان ملل دلیلی بود که برای شما عزیزان مقاله ای را به نگارش در آوریم و از جنبه های مختلف به معرفی و آموزش زبان چینی بپردازیم. در ادامه می توانید با مطالعه این مطالب با دنیای جذاب و شیرین زبان چینی بیشتر آشنا شوید.

آموزش زبان چینی با تلفظ فارسی

برای راحتی شما و آموزش هر چه بهتر سعی نمودیم آموزش زبان چینی را با تلفظ فارسی به نگارش در آوریم. در این مقاله جنبه های مختلف این زبان را مورد بررسی قرار خواهیم -داد.

نگاهی به الفبای زبان چینی

در ابتدا بهتر است بگوییم که زبان چینی دارای الفبای خاص خودش است و در هیچ زبان دیگری از کشورهای غربی حروف مشترک با آن وجچد ندارد. در زبان چینی حروف الفبا در واقع کاراکترهایی هستند که هر کدام مفهوم و شکلی از شئ خاصی را نشان می دهند. اما در زبان های دیگر هر حرف الفبا یک آوا را نشان خواهد داد و باید گفت که به تنهایی معنای خاصی ندارند. در زبان چینی مدرن که امروزه به کار برده می ود بالغ بر چهارصد سیلاب وجود دارد.

نکته جالب دیگر در مورد الفبای زبان چینی این است که زبان‌ نوشتاری آن حدود ۶۵۰۰ کاراکتر دارد. همچنین در زبان چینی مدرن هر حرف یک کلمه یا یک کلمه تک‌ هجایی را نشان خواهد داد. البته امکان ترکیب هم وجود دارد و در چینی مدرن اکثر کلمه ها از دو‌ یا چند حرف تشکیل خواهند شد. جالب است بدانید که برخی از حروف ساده تر در این زبان حروف تصویری یا نمایش بسیار ساده از چیزهای واقعی در دنیا هستند. البته نا گفته نماند که این خطوط تصویری تنها مفهوم را برای ما مشخص می سازند.

آموزش زبان چینی

مهم ترین قواعد و گرامر زبان چینی

در فرایند آموزش زبان چینی باید به این نکته توجه نمایید که گرامر این زبان‌ با سایر زبان های اروپایی کاملا متفاوت است. البته باید گفت که گرامر این زبان راحت و ساختار آن منطقی و با قاعده و قانون خاص است. کاراکترهای زبان چینی که برخی آن‌ را الفبای این زبان می شمارند، در سیستمی به نام ” pinyin” به نگارش در می آیند و به همین دلیل باید برای شروع یادگیری این زبان حتما این کاراکترها را یاد گرفت.

برخی این تصور غلط را دارند که زبان چینی اصلا گرامر ندارد. ساختار جمله ها در زبان چینی کاملا مانند زبان انگلیسی است و از همان فرمول فاعل، فعل و مفعول پیروی می کند. پس این فرمول تا حدی کار شما را راحت تر می سازد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که در جمله های پیچیده، ترتیب کلمات با زبان انگلیسی متفاوت خواهد شد.

ضمایر در زبان چینی

در ادامه توضیحات در مورد آموزش زبان چینی به موضوع ضمایر می پردازیم. ضمیرها در واقع ابتدایی ترین کلمات در هر زبان و از جمله زبان چینی می باشد‌. در مکالمه های روزانه به میزان وسیعی از این ضمایر استفاده خواهد شد. در این زبان مبحث ضمایر بسیار آسان است. ضمایر در زبان چینی به صورت مفرد و جمع دسته بندی می شوند. در زبان نوشتاری از شش ضمیر و در زبان گفتاری تنها از سه ضمیر استفاده می شود. در ادامه این شش ضمیر را مشاهده می فرمایید.

  • Wô من
  • Nî تو
  • Nín شما
  • Tā او (مذکر)
  • Tā او ( مونث )
  • Tā. او ( اشیا و حیوان )

قیدها در زبان چینی

قید ها در زبان چینی و هر زبان دیگری نقش مهمی در ساختار جمله ها دارند‌. قید ها در جمله برای توصیف فعل ها، اسم ها و حتی قیدهای دیگر به کار می روند. بدون‌ تردید استفاده از قیدها به جمله ها روح تازه ای می بخشد. قید ها اگرچه کلمه های کوچکی هستند اما بسیار قدرتمند بوده و استفاده از آن‌ ها به فرمول خاصی نیاز دارد. انواع مختلف قید ها در جاهای مختلف جمله قرار می گیرند. اصولا در زبان چینی قید ها را قبل از فعل به کار می برند‌.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی

همه می دانید که امروزه مراودات تجاری و اقتصادی باعث پر طرفدار شدن زبان چینی شده است. به همین علت بسیاری تصمیم به آموزش زبان چینی می گیرند. یکی از روش های عالی برای یادگیری این زبان استفاده از اپلیکیشن های آموزشی می باشد. در این بخش از مقاله تعدادی از این اپلیکیشن ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن آموزش زبان چینی Hello Chinese

این اپلیکیشن برای آموزش زبان چینی به گونه ای زیبا و رنگارنگ طراحی شده و از سطح مبتدی تا پیشرفته را پشتیبانی می کند. تمرکز این نرم افزار بر روی مکالمه از نقاط قوت این برنامه می باشد. این اپلیکیشن فرایند یادگیری زبان را بسیار جذاب خواهد کرد. بسیاری از محتواها در این برنامه آموزشی به صورت رایگان در دسترس هستند و گزینه‌های مکالمه، لغت، دستور زبان، تمرین خواندن، نگارش، مهارت شنیداری و اطلاعات مهم مربوط به فرهنگ کشور چین را شامل می شود.

نرم‌افزار Chineasy

با این نرم‌افزار بسیار سرگرم کننده می توانید از آموزش زبان چینی نهایت لذت را ببرید. افراد مبتدی می توانند از این روش بسیار سرگرم کننده لذت برده و به آموزش این زبان بپردازند‌. طراحی این اپلیکیشن و نقاشی های زیبای آن را می توان از مزایای مهم آن شمرد. این نرم افزار فضایی بسیار ساده و رنگارنگ دارد و باعث تقویت قوه تخیل زبان آموزان خواهد شد. تاکید این برنامه بر روی یادگیری تصویری می باشد. کاراکترهای الفبای چینی با استفاده از تصاویر زیبا آموزش داده می شود و از این طریق ملکه ذهن زبان آموزان می شود.

آموزش زبان چینی رایگان

اپلیکیشن گاما بینگو جهت آموزش زبان چینی

این اپلیکیشن بسیار متفاوت است و می توان یک برنامه‌ روتین آموزشی با آن داشت. با استفاده از این نرم افزار می توانید پیشرفت خود را احساس نمایید. جلسه های مختلف آموزشی در این برنامه طراحی شده و همه آن ها را می توان به صورت ویدئویی تماشا نمود.

بهترین سایت آموزش زبان چینی

سایت های متفاوتی در فضای اینترنت وجود دارد که می توان برای آموزش زبان چینی از آن ها استفاده نمود. در این بخش از مقاله تعدادی از این سایت ها را معرفی خواهیم کرد.

سایت آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان ملل برای راحتی زبان آموزان عزیز سایت بسیار کارآمد و مدرنی را طراحی نموده است. در این سایت می توانید آموزش زبان های رایج دنیا را مطالعه بفرمایید. موضوعات بسیار زیادی در این سایت مورد بررسی قرار گرفته است. دسترسی به این سایت بسیار راحت بوده و مطالب جالب و خواندنی مهمی در آن بارگزاری شده است. شما از طریق این سایت می توانید در زمینه آموزش زبان چینی به نتیجه ای بسیار مطلوب برسید و همچنین مهارت خواندن، درک مطلب و سایر مهارت ها در شما تقویت خواهد شد.

سایت Chairman’s Bao

با این وب سایت می توان مهارت خواندن و درک مطلب را تقویت نمود. آموزش زبان چینی از این طریق بسیار جذاب خواهد بود‌. گفتنی است که این وب سایت متعلق به روزنامه آنلاین چینی ماندارین است. مطالب این وب سایت برای زبان آموزان زبان چینی بسیار مناسب می باشد.

معرفی وب سایت آموزشی FluentU

در این وب سایت آموزش زبان چینی علاوه بر محتوای آموزشی، فرهنگ چینی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین فایل های صوتی و تصویری در این سایت بارگذاری شده است.

وب سایت Chinese Voices

در این وب سایت فایل های صوتی به زبان چینی ارائه داده می شود. مهارت شنیداری زبان آموزان با این سایت و برنامه های آن تقویت خواهد شد. این فایل های صوتی به منظور آموزش و با بهترین حالت ممکن طراحی شده اند.

بهترین کتاب های آموزش زبان چینی

کتاب های آموزشی برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب بسیار کاربردی می باشند. دانش آموزان، خانواده ها و دبیران می توانند از طریق کتاب های آموزشی به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. اما باید در انتخاب و خرید کتاب ها نهایت دقت را به کار ببرید‌. در ادامه چند کتاب را برای شما عزیزان معرفی می کنیم.

آموزشگاه زبان چینی ملل

معرفی کتاب Learning Chinese the Easy Way

این کتاب توسط سام سانگ به نگارش در آمده است. در این کتاب نمادهای فرهنگی چینی نیز به روشی ساده خوانده و درک خواهد شد. مجموعه داستان هایی در این کتاب وجود دارد که باعث می شود زبان آموزان به درک اولیه ای از زبان چینی برسند. شخصیت این کتاب به شیوه جالب و مفیدی طراحی شده اند و در در هر داستان لغات جدیدی آموزش داده می شود.

داستان های کوتاه چینی برای مبتدیان

این کتاب توسط لینگو ماستری به نگارش در آمده است و بسیار پر فروش می باشد. در این کتاب حدود بیست داستان جذاب وجود دارد که‌ به کمک آن ها می توانید به خوبی آموزش زبان چینی را ادامه دهید. بدون تردبد دامنه لغات شما توسط مطالب این کتاب افزایش خواهد یافت. مطالب کامل این کتاب برای مبتدیان بسیار مناسب می باشد.

کتاب Mandarin Chinese for Beginners by Yi Ren

این کتاب به گونه ای طراحی شده است که همانند یک راهنمای ارزشمند به آموزش زبان چینی می پردازد و با روشی بسیار ساده و آسان به زبان آموزان کمک می کند. در این کتاب تصویر های بسیار زیبا و واژگان و مکالمه های جدید وجود دارد. چینی محاوره ای را می توان از طریق این کتاب به خوبی یاد گرفت.

سخن پایانی

این مقاله برای بالا بردن آگاهی شما عزیزان به نگارش در آمده است. آموزش زبان چینی امروزه بسیار همه گیر شده و بسیاری از افراد برای این کار وقت می گذارند. اما تصور همگان بر این است که این زبان بسیار مشکل می باشد. با راهکارهای آموزشگاه زبان ملل و کادر بسیار مجرب و اساتید برجسته و متخصص یادگیری زبان چینی بسیار راحت و جذاب خواهد بود. بهترین تکنیک ها در این موسسه مورد استفاده قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *