خرید بهترین نژاد نهال گردو
رپورتاژ آگهی

بهترین گردو ایران را از باغستان خود برداشت کنید!

بهترین گردو ایران را از باغستان خود برداشت کنید! اینکه بخواهید بهترین گردو را از باغستان خود برداشت کنید، به همین راحتی که می گویید نیست! برای این منظور باید تجربه کافی، تلاش مضاعف و اراده زیادی داشته باشید.

به دنبال گردوهای خوش طعم نباشید، بگذارید دیگران به دنبال محصول گردوی شما باشند! بله باغداری یکی از مشاغل بسیار پردرآمد، اما به شدت حساس است. برخی ها می توانند با همین باغداری میلیاردر شوند و برخی دیگر کاسه گدایی به دست بگیرند.

اینکه بخواهید بهترین گردو را از باغستان خود برداشت کنید، به همین راحتی که می گویید نیست! برای این منظور باید تجربه کافی، تلاش مضاعف و اراده زیادی داشته باشید. به هر حال از قدیم و ندیم گفته اند که کار جوهره مرد است؛ پس نگرانی و تنبلی را کنار گذاشته و با عزمی راسخ به این راه قدم بگذارید. ما هم به شما آموزش های لازم در این باره را خواهیم داد؛ پس ادامه مطلب را از دست ندهید!

خرید بهترین نژاد نهال گردو

سرمایه گذاری سبز!

شاید بپرسید سرمایه گذاری سبز دیگر چه صیغه ای است؟ آیا تا به حال نام سرمایه گذاری سبز را شنیده اید؟ ما این اصطلاح را برای سرمایه گذاری روی نهال به کار می بریم.

در حال حاضر به نقل از منابعی معتبر مانند نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی هو و ویکی کشاورز یکی از حرفه های بسیار پر سود باغداری است؛ پس سرمایه گذاری سبز می تواند آینده ای روشن برای شما و فرزندانتان رقم بزند.

گردو یکی از ارقام آجیل های بسیار پرطرفدار بوده و مزایای زیادی دارد. مصرف گردو شما را از ابتدا به بیماری های قلبی و عروقی مصون می دارد. علاوه بر آن شما با مصرف روزانه گردو خطر ابتلا به دیابت را هم کاهش می دهید. التهابات مزمن شما هم در اثر مصرف گردو کاهش پیدا می کند. علاوه بر این گردو برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما، بهبود حافظه، سلامت مو و پوست و حتی جلوگیری از ابتلا به بیماری های خطرناکی مانند سرطان مفید خواهد بود.

گردو میان وعده ای خوشمزه و یکی از مهم ترین مواد غذایی برای پخت غذاهای اصیل ایرانی مانند خورشت فسنجان به شمار می رود. با این اوصاف باید میزان تقاضای خرید گردو در بازار زیاد باشد؛ پس بدون شک اگر شما در زمینه خرید نهال گردو سرمایه گذاری نمایید، بدون شک سرمایه شما در کوتاه ترین زمان ممکن چندین برابر می شود!

سیاست های درست برای راه اندازی بهترین باغستان گردو

درست ترین سیاست برای احداث بهترین باغستان گردو چیست، آیا می دانید؟ آیا می توان بدون آگاهی در مورد انتخاب بهترین نهال به باغداری روی آورد؟

بدون شک در پاسخ به این سوالات باید بگوییم خیر! اگر می خواهید باغستانی نمونه ایجاد کنید؛ پس حتما باید در مورد سالم ترین نهال ها و سیاست های درست برای راه اندازی بهترین باغستان گردو هم اطلاعاتی جامع و کامل به دست آورید. اما خب چگونه این سیاست ها را برای انتخاب سالم ترین نهال می توان به کار گرفت؟ برای این منظور لازم است که شما تنها به حرف فروشندگان نهال اطمینان نکنید و خودتان به شخصه نهال ها را از نظر ویژگی های زیر مورد بررسی قرار دهید:

  • بررسی نحوه رشد تنه نهال، معمولا نهال های باکیفیت به صورت یک شاخه رشد می کنند، نه چند شاخه!
  • بررسی ریشه نهال از نظر بیماری ها و آفات ها و همچنین قوت آن
  • دقت به فاصله بین پایه و پیوندک نهال با زمین، فاصله استاندارد بین پایه و پیوندک با زمین 15 سانتی متر است
  • روی تنه نهال های سالم هیچگونه زخمی مشاهده نمی شوند، حتی زخمی که برای پیوند نهال ایجاد شده باید بهبود یافته باشد.
  • جوانه های نهال های سالم، کاملا سبز و سرحال هستند و هیچ بیماری و آفاتی روی آن ها دیده نمی شود.

بهترین نهال گردو پیوندی

هر نهال گردو یک تریلی محصول می دهد؟

البته که این گفته کمی غلو است، اما شما می توانید با خرید و کاشت نهال های پرثمر کامیون کامیون گردو از باغستان خود وارد بازار کرده یا حتی آن ها را صادر کنید. نهال های خوب و پرثمر زیادی امروزه وجود دارند که شما باید آن ها را بشناسید، از جمله این نهال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال چندلر واقعا بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیری است؛ چرا که این نهال آمریکایی در دسته نهال های اصلاح شده و دیرگل قرار می گیرد، ضمنا سرمای بهار نمی تواند روی این نهال ها تاثیر بگذارد. نهال های چندلر بعد از سرمای بهار به خوبی شکوفه داده و رشد می کنند و بدون شک می توانند میزان زیادی از محصولات باغ شما را به خود اختصاص دهند، البته به شرطه ها و شروطه ها!

تنها زمانی می توانید از نهال های چندلر انتظار باردهی بالایی داشته باشید که هر 15 روز یکبار آن ها را آبیاری کرده و فاصله کاشت هر نهال از نهال های اطراف خود 7 متر باشد. به طور معمول هر نهال بالغ چندلر 25 کیلوگرم محصول می دهد البته اگر آن را در ارتفاع 100 تا 1500 متر بالاتر از سطح دریا بکارید.

خبر خوب برای کسانی که تصمیم دارند نهال های چندلر را بکارند، این است که نهال های چندلر زودبارده هستند و همان سال اول به باردهی می رسند.

نهال گردوی فرنور پیوندی

نهال گردو فرنور نهالی اصالتا فرانسوی بوده یکی از بهترین نهال های اصلاح شده پایه کوتاه محسوب می شود. این نهال در دسته نهال های زودبازده قرار می گیرد، در واقع اگر به نهال های فرنور خوب رسیدگی کنید و هوای آن ها را داشته باشید همان سال اول به باردهی می رسند.

نهال های فرنور پوسته ای سنگی و میوه ای فوق العاده خوش طعم و با کیفیت دارند. از ویژگی هایی که میوه فرنور را به یکی از محبوب ترین ارقام گردو در بازار تبدیل کرده، ساده جدا شدن مغز از پوسته است.

نهال های فرنور دیرگل هستند؛ از همین رو شما می توانید آن ها را در مناطق سردسیری بکارید و انتظار باردهی بالایی داشته باشید! دقت کنید که نهال های فرنور باید در فاصله 7 متری از هم قرار بگیرند و ارتفاع کاشت آن ها از سطح دریا کمتر از 100 متر و بیشتر از 3000 متر نشود.

بهترین نهال گردو سردسیری

دقایقی با نهالوند!

اگر به دنبال بهترین نهال ها هستند، چند دقیقه ای از وقت خود را به نهالوند اختصاص داده و به آدرس اینترنتی nahalvand.com مراجعه نمایید. شما در این وب سایت می توانید تنوع بالایی از نهال های گردو را مشاهده کنید.

نهال های گردویی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی ایران دارای شناسنامه و تمامی مجوزهای لازم برای اثبات کیفیت و سلامت هستند. نهال های موجود در نهالوند همگی از کارت سلامت و کارت قرنطینه برخوردارند، گواهی بهداشت نباتی یا همان کارت قرنطینه که در زبان انگلیسی Phytosanitary Certificate گفته می شود یک گواهی بین المللی است که سازمان کشاورزی کشورهای مختلف برای نهالستان های مختلف و نهال های آن ها صادر می کند. این گواهی نوعی سند سلامت برای نشان دادن وضعیت کیفی و بهداشتی نباتات در عرصه بین الملل به شمار می رود.

علاوه بر این ها اگر شما کمی وب سایت نهالوند را بالا پایین کنید، متوجه می شوید که قیمتی که نهالوند روی نهال های خود قرار داده نسبت به کیفیت آن ها واقعا مقرون به صرفه است. این مسئله باعث بسیاری از نهالستان های کشور حتی به گردپای نهالوند هم نرسند!

نکته دیگری که می خواهیم در مورد نهالوند در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، اقدامی است که نهالوند برای ارائه مشاوره رایگان به مشتریان و باغداران انجام داده! اگر به وب سایت نهالوند مراجعه کنید در قسمت بالایی سمت راست صفحه اصلی گزینه مشاوره رایگان را مشاهده می کنید. شما با مشاوره رایگان می توانید از تجربیات و دانش کارشناسان خبره نهاوند بهره مند شوید!

شماره تماس :   09144801930   –   09144801940

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *