فیلم ونوم 2
فیلم و سریال

تعویق تاریخ اکران فیلم ونوم 2

به گزارش سایت نتگام: سونی تاریخ اکران سری دوم فیلم سینمایی ونوم را به حدود یک ماه بعد یعنی اواسط اکتبر موکول کرد.

به این ترتیب تاریخ اکران این فیلم سینمایی که در آن تام هاردی در نقش شخصیت اصلی ظاهر شده است، از بیست و چهارم سپتامبر به پانزدهم اکتبر تغییر پیدا می‌کند. استودیوهای هالیوودی که در دوران کرونا با مشکلاتی برای اکران آثارشان مواجه شده‌اند، امیدوار بودند در پاییز امسال شاهد رونق این صنعت باشند.

فیلم ونوم 2 و درجه سنی PG-13

سرانجام تکلیف درجه سنی فیلم ونوم 2 مشخص شد و این فیلم با بازی تام هاردی درجه سنی PG-13 را دریافت کرد. بسیاری اعتقاد دارند که فیلم باید با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود، اما تا به امروز سونی واکنشی رسمی به این موضوع نداشته است.

فیلم ونوم 1 نیز با درجه سنی PG-13 روی پرده رفت و توانست در گیشه عملکرد بسیار موفقی داشته باشد و احتمالا همین موضوع باعث شده تا سونی تصمیم بگیرد دوباره با درجه سنی PG-13 تولید و اکران کند.

نگاهی به فیلم

من احساس می‌کنم دو فیلمنامه‌نویس مختلف در حال دعوا هستند که این فیلم چگونه باید باشد، و آنها واقعاً با یکدیگر ارتباط برقرار نکردند. این دنباله یک آشفتگی با صدای بلند و دیوانه‌وار است، جایی که ابرقدرت‌ها می‌توانند هر کاری را که طرح می‌خواهد انجام دهند، شخصیت‌ها به ثبات اهمیتی نمی‌دهند و همان شوخی‌ها ده‌ها بار تکرار می‌شوند. اگر اولین فیلم Venom را دوست داشتید، احتمالاً این فیلم را دوست خواهید داشت. من نکردم، پس ندارم.
مارول و دی سی این روزها مرا به یاد آن بازیگران بزرگ شبکه توزیع چیزبرگر در سراسر جهان می اندازند. طعم محصولات همیشه یکسان است، زیرا مواد تشکیل دهنده همیشه دقیقاً از یک ماهیت هستند و به روشی مشابه ساخته می شوند. همیشه. این روزها در مورد آن شرکت‌های سرگرمی نیز همین امر صدق می‌کند. شما از قبل می‌دانید که اگر یک نمایش یا فیلم جدید از کارخانه‌های آن بازیگران بزرگ مهندسی فیلم ژنتیک خارج شود، چه انتظاری دارید. Venom: Let There Be Carnage نه کاندیدای بدترین دسته‌های فیلم است و نه یک بی‌حوصلگی یا شکست کامل، بلکه تنها بخشی از جریان بی‌پایان و دائمی سرگرمی این کارخانه‌ها است: مصرف آسان، فراموش شدن آسان. زمان هایی که می شنیدم مردم درباره فیلم یا نمایش جدیدی از آن بازیکنان بزرگ صحبت می کردند، مدت هاست گذشته است. ناامید؟ نه، این فقط تجارت معمول است.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *