شهرزاد کمال زاده
هنرمندان

شهرزاد کمال زاده کیست – شهرزاد کمال زاده و آخرین وضعیت جسمانی او

شهرزاد کمال‌زاده متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او حرفه خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و به شهرت رسید.

نظر شهرزاد کمال زاده در مورد تحصیلات

هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می‌تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده‌ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم.

در سال‌هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه‌ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود.

بیماری شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلاء به بیماری نامشخص کسالت داشته و حال عمومی خوبی نداشت.
این هنرمند پس از بدتر شدن وضعیت جسمانی مدتی در بیمارستان بستری شد و با گذشت چند روز از بهتر شدن شرایط جسمانی خود خبر داد.

شهرزاد کمال زاده با انتشاری تصویری از خود در اینستاگرامش نوشت: از همه عزیزانی که جویای حال من بودن ممنونم خدا رو شکر حالم خوبه و برای همه شما آرزوی سلامت و آرامش دارم. خیلی دوستون دارم لطفا مواظب پیک پنجم کرونا باشید.

همسر شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده در فروردین ۱۴۰۱ خبر از ازدواجش داد و گفت که ازدواج کردم و عکسی از حلقه ازدواجش را در لایو صفحه اینستاگرامش نشان داد.
منبع: ویکی پدیا

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *