با بازگشت Arrival از بریتانیا به ایالات متحده، مشاغل کاهش می یابد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: استارت آپ مشکل دار ون برقی بریتانیا، Arrival، روز پنجشنبه اعلام کرد که فعالیت های خود را در بریتانیا کاهش می دهد و به جای آن بر ایالات متحده تمرکز می کند.

 

این شرکت بدون اشاره به اعداد و ارقام گفت که این برنامه ها به معنای از دست دادن شغل قابل توجه برای کارکنان Arrival در بریتانیا است.

 

Arrival در بیانیه‌ای گفت: «انتظار می‌رود که نتیجه این پیشنهادات تأثیر قابل‌توجهی بر نیروی کار جهانی این شرکت، عمدتاً در بریتانیا داشته باشد».

 

این دومین دور کاهش مشاغل در این شرکت پس از تصمیم آن برای اخراج 800 نفر در ماه ژوئیه خواهد بود.

 

این شرکت که ماه گذشته اولین ون خود را در کارخانه Bicester خود ساخت، در عوض ذخایر نقدی رو به کاهش خود را به عملیات خود در ایالات متحده سرازیر خواهد کرد، زیرا قبلاً اعلام کرده بود که توسعه در آنجا را متوقف می کند.

 

Arrival سرمایه گذاری را در کارخانه خود در شارلوت، کارولینای شمالی، که برای تمرکز بر روی کارخانه Bicester مورد هدف قرار گرفته بود، از سر خواهد گرفت. این شرکت گفت که این کارخانه “خانواده ای از محصولات ون” را خواهد ساخت.

 

در همین حال، Arrival در بیانیه ای گفت: «به تولید تعداد کمی ون در Bicester برای بهینه سازی فرآیندهای کارخانه کوچک و پشتیبانی از آزمایشات با مشتریان ادامه خواهد داد.

 

این خبر بحث هایی را در بریتانیا در مورد سطح حمایت از شرکت های برقی فعال در اینجا برانگیخت. این به دنبال پوشش تصمیم Mini برای تولید مینی الکتریکی بعدی خود در چین به جای آکسفورد، و همچنین مشکلات مالی شرکت باتری‌ساز بریتانیایی Britishvolt است که ظاهراً در جستجوی خریدار است.

ون ورود 1
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

17 − 16 =