راهنمای خرید تقریبا جدید: Kia e-Niro

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: در حالی که برخی از خودروهای برقی سرزنده وجود دارند، ما قصد نداریم شما را فریب دهیم که فکر کنید e-Niro کیا یکی از آنهاست. این خودرو ورزشکاری پورشه تایکان، طراحی تیز هیوندای آیونیک 5 یا فناوری پیشرفته تسلا مدل 3 را ندارد. اما پس از آن یک خودرو برای اینکه بتواند به دینامیک شگفت انگیز، زیبایی شناسی ماورایی یا ویژگی های آینده نگر نیاز نداشته باشد. عالی.

 

وقتی e-Niro در سال 2019 وارد بازار شد، یک خودروی برقی در حال تغییر بازی بود – اولین خودروی با قیمت مناسب که به راحتی در زندگی مردم جا می‌شود. واقعاً می‌تواند آن را به خودروی معمولی خانوادگی بچسباند و در صورت استفاده از آن هنوز هم می‌تواند. و چیزهای زیادی برای مرور وجود دارد، زیرا تا زمانی که Niro EV امسال برای ادامه میراث وارد شد اجرا شد.

 

باتری پایه 39 کیلووات ساعتی است. این خودرو با موتور الکتریکی 134 اسب بخاری عرضه می‌شود که عملکرد قابل‌توجهی را ارائه می‌کند و برد رسمی آن 180 مایل است – اگرچه این مسافت در رانندگی در دنیای واقعی بیشتر شبیه به 140 مایل خواهد بود.

 

به یاد داشته باشید که جایگزین 64 کیلووات ساعتی با قدرت قابل توجهی بیشتر در 201 اسب بخار عرضه می شود. این جدید سریع است: شما می توانید 0-60 مایل در ساعت در 6.5 ثانیه انتظار داشته باشید. برد آن نیز استثنایی است: رسماً 282 مایل است، اما در یکی از آزمایش‌های برد واقعی عنوان خواهرمان What Car?، 253 مایل را طی کرد – که از برخی خودروهای برقی بسیار گران‌تر، مانند آئودی E-tron و مرسدس بنز EQC، می تواند برود.

 

 

باتری بزرگتر استاندارد در 3 تریم از جدید بود، اما این همه چیز نیست. کیت بیشتری نیز دریافت می‌کنید، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته و صندلی‌های تمام چرمی که در جلو گرم می‌شوند.

کیا نیرو جلو سمت راست
طرف کیا نیرو
کیا نیرو عقب
فرمان کیا نیرو
صندلی های عقب کیا نیرو
فضای داخلی کیا نیرو
کنسول وسط کیا نیرو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

8 + 18 =