اشکودا سوپرب آماده بازگشت با قدرت احتراق در سال 2024 است

 

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: اشکودا سوپرب در مسیر به روز رسانی شدید برای نسل چهارم قرار دارد و در سال 2024 باز می گردد تا با انتخابی از پیشرانه های ICE و هیبریدی به نبرد با پژو 508 بپردازد. بدن املاک عملی

 

اشکودا اخیراً یک طرح جسورانه الکتریکی را ارائه کرده است که بر اساس آن یک SUV الکتریکی پرچمدار جدید را معرفی می کند. برقی خودروی شهری و جایگزینی برقی برای کراس اوور Skoda Karoq تا سال 2026. با این حال، در آستانه ممنوعیت سال 2030، عرضه محصولات ICE خود را حفظ و تجدید خواهد کرد، زمانی که تخمین می‌زند که چنین خودروهایی همچنان 30 درصد از محصولات را تشکیل می‌دهند. حراجی.

 

نسل جدید Superb با پیشرانه عمدتاً ICE نقش اصلی را در حفظ این سهم ایفا خواهد کرد. در سال 2021، Superb بیش از 66000 دستگاه از 878000 فروش جهانی اشکودا را به خود اختصاص داد.

 

با توجه به اینکه سوپرب کنونی بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های خود را با فولکس واگن پاسات به اشتراک می‌گذارد و در کنار برادرش در ادن، آلمان ساخته می‌شود، انتظار می‌رود که همین امر در مورد خودروی نسل بعدی نیز صادق باشد.

 

این بدان معناست که Superb بعدی بر اساس آخرین نسل پلتفرم خودروی ICE گروه فولکس واگن، MQB Evo خواهد بود، که به نوبه خود به این معنی است که می‌تواند یک مجموعه قوای محرکه قابل مقایسه با Superb فعلی ارائه دهد.

 

 

سوپرب در حال حاضر با موتورهای 1.5 لیتری و 2.0 لیتری توربو بنزینی، موتورهای 1.6 لیتری و 2.0 لیتری دیزلی و پلاگین هیبریدی که کلوخه بنزینی 1.4 لیتری توربو را با موتور الکتریکی جفت می کند در دسترس است. یک باتری 13 کیلووات ساعتی برای 215 اسب بخار و برد فقط الکتریکی 25 تا 30 مایل.

 

باید دید که کدام یک از اینها برای نسل بعدی جابه‌جا می‌شوند یا جایگزین می‌شوند، اما حفظ این تنوع به سوپرب بعدی اجازه می‌دهد تا مانند خودروی فعلی، در محدوده قیمتی گسترده‌ای قرار بگیرد. مدل پایه 1.5 TSI قیمتی کمتر از 30000 پوند دارد، در حالی که نوع برتر Laurin & Klement با پیشرانه 1.4 TSI iV قیمت را از 45000 پوند گذشته است.

 

چیزی که باید دید این است که آیا اشکودا لیفت بک چهار در Superb را باز خواهد گرداند یا خیر. تا کنون، ما فقط یک آزمایش استیت را دیده‌ایم، و تبر فولکس واگن از سالون پاسات در سال گذشته حکایت از تضعیف بخش سنتی سالن‌های اجرایی دارد. فورد موندئو و واکسهال اینسیگنیا نیز اخیراً خودروهای پرطرفداری داشته اند.

اشکودا سوپرب جلو مبدل 3 4 2
سرب جلوی مبدل اشکودا سوپرب
جلوی مبدل اشکودا سوپرب
یدک کش اشکودا سوپرب مبدل
Skoda Superb سمت مبدل
یدک کش 2 اسکودا سوپرب مبدل
Skoda Superb مبدل عقب بکسل
Skoda Superb مبدل سمت 3
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

ده − دو =