توییتر
متفرقه

توییتر به تازگی یک قطعی بزرگ را تجربه کرده است

اگر نتوانستید به توییتر دسترسی پیدا کنید، نترسید. مشکل از اتصال اینترنت یا گوشی شما نیست. ظاهرا توییتر نوعی قطعی را تجربه کرد و حدود یک ساعت برای همه قطع شد. خرابی بر نسخه وب توییتر و برنامه های تلفن همراه آن تأثیر گذاشت. نسخه وب یک پیام خطا نشان می‌دهد و برنامه‌های تلفن همراه یک اعلان درون‌برنامه نشان می‌دهند که می‌گوید آخرین توییت‌ها بارگیری نمی‌شوند.

طبق گفته پلتفرمی که وضعیت وب‌سایت‌ها و سرویس‌های مختلف را در زمان واقعی نشان می‌دهد. ساعت 8 صبح به وقت شرقی، کاربران توییتر گزارش دادند که قادر به اتصال نیستند. با این حال، همین چند دقیقه پیش، تمام پیام‌های خطایی که پلتفرم رسانه اجتماعی نشان می‌داد ناپدید شد و اکنون بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است. بنابراین، می توانید یک بار دیگر به توییتر در آیفون، تلفن اندرویدی یا از طریق مرورگر وب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

رسانه های اجتماعی هنوز بیانیه ای صادر نکرده اند و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد علت قطعی توییتر وجود ندارد. اگر چنین شد، به شما اطلاع خواهیم داد که چه چیزی توییتر را مجبور به چرت کوتاه کرده است. آخرین باری که توییتر چنین مشکل چشمگیری را تجربه کرد در ماه فوریه بود. در آن زمان، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در بیانیه‌ای اعلام کرد که علت این مشکل یک اشکال فنی است که به طور خلاصه بر نحوه بارگیری توییت‌ها برای افراد در توییتر تأثیر گذاشته است.

به گفته کاربران شبکه های اجتماعی نحسی ایلان ماسک علاوه بر ارز دیجیتال دامن توییتر را نیز گرفت.

توییتر

قطعی توییتر

 ماسک از خرید توییتر صرف نظر کرد

بر اساس یک پرونده نظارتی، این مگا میلیاردر پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود برای توییتر را خاتمه داد و این تصمیم را روز جمعه در نامه ای از وکلایش به شرکت اعلام کرد. ماسک در درجه اول ادعا می کند که توییتر دامنه اکانت های هرزنامه و جعلی را در این شبکه اجتماعی نادرست معرفی کرده است و می گوید تخمین های اولیه تیم او این رقم را بسیار بالاتر از رقم زیر 5 درصدی است که توییتر بارها ادعا کرده است.

توییتر اعلام کرد که قصد دارد از ماسک به دلیل انکار قرارداد شکایت کند و او را تا قیمت 54.20 دلار برای هر سهم نگه دارد.

برت تیلور، رئیس توییتر در این باره نوشت: هیئت مدیره توییتر متعهد به بستن معامله بر اساس قیمت و شرایط توافق شده با آقای ماسک است و قصد دارد اقدامات قانونی را برای اجرای توافقنامه ادغام دنبال کند. ما مطمئن هستیم که در دادگاه سلطنتی دلاور پیروز خواهیم شد.

با وثیقه ماسک برای تصاحب توییتر، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس باید یک میلیارد دلار هزینه جدایی به توییتر بپردازد مگر اینکه بتواند ثابت کند توییتر به طور قابل توجهی او را در مورد عوامل مرتبط گمراه کرده است.

آقای ماسک قرارداد ادغام را فسخ می‌کند زیرا توییتر مفاد چندگانه آن توافقنامه را نقض کرده است، به نظر می‌رسد اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای داشته است که آقای ماسک هنگام انعقاد توافق‌نامه ادغام بر آن‌ها تکیه کرده است، و احتمالاً دارای اثر نامطلوب مادی شرکت خواهد بود.

ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل زمانی که قرارداد خرید توییتر را با هیئت مدیره این شبکه اجتماعی منعقد کرد، روی خوش نشان داد. او با هیجان در مورد ایده‌هایی که برای توییتر داشت، بحث کرد، از جمله اینکه باید اصول آزادی بیان را کاملاً رعایت کند و این ایده را مطرح کرد که این سرویس برای حضور در پلتفرم از شرکت‌ها هزینه دریافت می‌کند.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *