پیتر و مایلز در نقش مرد عنکبوتی
متفرقه

پیتر و مایلز در نقش مرد عنکبوتی، جنگ باند شروع می شود

پیتر و مایلز در نقش مرد عنکبوتی، جنگ باند شروع می شود، در این پیش‌نمایش اختصاصی Spider-Man Gang War: First Strike هفته آینده، مرد عنکبوتی دیگر نیویورک با اسپایدرمن دیگری از این شهر به دلیل گرد و غبارهای ناخوشایندی روبرو می‌شود.

 

از زمان عروسی ناموفق بین جانیس لینکلن (سوسک) و رندی رابرتسون که توسط یک تلاش تروریستی برای کشتن پدر جانیس، بانیان خلافکاران، تومباستون (همراه با ترور موفق مادام مسک، عضو مافیای مگیا) متوقف شد، باندهای ابرقهرمانان خلافکار شهر نیویورک در وضعیت نگرانی بودند. نیویورک یک مخزن پودر بود که تنها به یک اتش کوچک نیاز داشت تا واکنش نشان دهد، و این اتش به نظر می‌رسد در این پیش‌نمایش اختصاصی CBR از Amazing Spider-Man Gang War: First Strike #1 در هفته آینده خواهد رسید.

نویسندگان

Amazing Spider-Man Gang War: First Strike #1 اثر نویسندگان Zeb Wells و Cody Ziglar، هنرمندان Joey Vazquez و Julian Shaw، رنگ‌آمیز Bryan Veldoza و نگارنده Joe Caramagna است (پشت یک جلد از John Romita Jr.، Scott Hanna و Marcio Menyz، و نسخهٔ دیگری از Nick Bradshaw و Rachelle Rosenberg که هدرمقاله است)، و نشان می‌دهد که باندهای مختلف ابرقهرمانان نیویورک آماده به انفجار هستند در حالی که Spider-Man (پیتر پارکر) با Spider-Man (مایلز مورالس) روبرو می‌شود و این بازگشت برایشان راحت نیست.

داستان کمیک

منظره جنایی ابرقهرمانان در نیویورک در وضعیت نگرانی بود. در این شماره، آن‌ها از آن حاشیه عبور می‌کنند.
چه چیزی جنگ را تحریک خواهد کرد؟! چه کسی شاتگان را استخدام کرد و تامباستون را از بین برد؟
مرد عنکبوتی می‌تواند در این مورد چه کاری انجام دهد؟ همه چیزی که شما باید قبل از شروع رسمی جنگ باندها در ماه آینده بدانید اینجاست.

علاوه بر درامایی که با تهدید جنگ باندهای ابرقهرمانان وجود دارد، درامای باقی‌مانده‌ای هم از ناپدید شدن مردعنکبوتی به مدت شش ماه به عنوان بخشی از داستانی که این جلد فعلی Amazing Spider-Man را آغاز کرد، وجود دارد که باعث شد Spider-Man به مراتب در میان هم‌ابرقهرمانانش به نوعی ناخوش‌آیند شود. به نظر می‌آید که این موضوع شامل هم‌Spider-Man او، Miles Morales، هم می‌شود که در غیاب پیتر مجبور به پاسخگویی شد.

ابرقهرمانان شهر نیویورک

در این صفحات پیش‌نمایش، ما با جلسه‌ای از سران مختلف باندهای ابرقهرمانان شهر نیویورک روبرو می‌شویم که در آنها درباره چه کاری با قلمرو تامباستون پس از تلاش تروریستی برای کشتنش باید انجام دهند (او نمرده است، اما هنوز در بیمارستان به کما رفته است)، صحبت می‌کنند. همچنین درباره دختر کائونت نفاریا، مادام مسک، که کشته شده است، بحثی هم وجود دارد (چیزی که جرم‌اکنان دیگر نمی‌دانند این است که نفاریا قتل دختر خود را به عنوان یک عمل علم زرق برگزار کرده است). شانگ چی هم حضورش را شناخته می‌کند، زیرا که کنترل جامعه پنج سلاح (حق وراثت اصلی او که او از آن دوره کرده بود تا ابرقهرمان شود، اما اکنون تصمیم گرفته است که در حالی که کنترل جامعه را به دست می‌گیرد، تغییراتی را به وجود آورد).

در همین حال، ما مشاهده می‌کنیم که Spider-Man با Spider-Man دیگر، Miles Morales، همکاری می‌کند تا با شرور ابرقهرمانی به نام Slyde مقابله کنند. با این حال، یک‌بار که Slyde تحت کنترل قرار می‌گیرد، Miles به Peter حمله می‌کند زیرا که بدون یک کلمه‌ای او را شش ماه رها کرده است و اکنون انتظار دارد که بدون هیچ توجهی دوباره وارد شود و فوراً دوستانه باشد. یکی از چیزهایی که Spider-Man نادیده گرفته است، تلاش‌های Miles و برخی از ابرقهرمانان دیگر شهر نیویورک (همراه با Randy Robertson) برای تشویق شهردار Luke Cage به لغو قوانین سختی علیه ابرقهرمانان که توسط شهردار سابق نیویورک، ویلسون فیسک، اجرا شده است، است.

به نظر می‌رسد که جنگ باندها در زمانی دشوار برای Spider-Man و متحدانش شکل می‌گیرد، اما ما در روند دقیق آن را در انتشار کامل هفته آینده Amazing Spider-Man Gang War: First Strike #1 خواهیم دید!

منبع: cbr

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *