مشکل زنگ نزدن تماس واتساپ
متفرقه

راه‌حل رفع مشکل زنگ نزدن تماس واتساپ بر روی آیفون

راه‌حل رفع مشکل زنگ نزدن تماس واتساپ بر روی آیفون، در این مطلب چهار دلیلی آورده شده که آیفون شما ممکن است از هشدار دادن شما درباره تماس واتس‌اپ ورودی خودداری کند.

به گزارش سایت نتگام، بسیاری از کاربران آیفون بدون توضیح می‌بینند که تماس‌هایی را از دست داده‌اند. گوشی صدا نمی‌کرده، لرزش نمی‌کرده و به شما اطلاعی نمی‌داد، به همین دلیل شما به دنبال توضیحی برای عدم پاسخگویی خود می‌گردید. خوشبختانه، با کمی کار دیگرانه عموماً معلوم می‌شود که چه کسی گناهکار است. در زیر چهار دلیلی آورده شده که آیفون شما ممکن است از هشدار دادن شما درباره تماس واتساپ ورودی خودداری کند.

مشکلات اتصال

یکی از دلایل اصلیی که آیفون شما ممکن است درباره تماس WhatsApp شما هشدار ندهد، اتصال اینترنت ضعیف یا ناپایدار است. اتصالات نامنظم، سیگنال بین دستگاه‌ها را قطع کرده و مانع از پاسخگویی تماس‌ها می‌شود. قبل از اینکه گوشی خود را سرزنش کنید، نوارهای اتصال خود را بررسی کنید. اگر آنها کم باشند، مکان را تغییر دهید یا بین داده همراه و وای‌فای جابجا شوید. اگر مشکل به صورت پیوسته در تمام اتصالات باقی بماند، ممکن است یک مشکل متفاوت در حال اجرا باشد.

حالت بی‌صدا

اینجا یک اشتباه کلاسیک است: کلید سایلنت/رینگ گوشی شما به صورت ناخواسته به حالت بی‌صدا منتقل می‌شود. بدون هیچ هشدار صوتی، آسان است که یک تماس را از دست بدهید. کلیدی که در کنار آیفون شما قرار دارد، حالت‌های رینگ و بی‌صدا را کنترل می‌کند. آن را به سمت بالا حرکت دهید تا به هشدارهای صوتی بازگردید.”

اتصال به دیگر جاها

اگر آیفون شما با هدفون‌های بی‌سیم، اسپیکرها یا حتی اپل واچ شما متصل است، هشدارهای تماس ورودی ممکن است بدون اطلاع شما به جای دیگری هدایت شوند. به عنوان مثال، صداهای تماس واتس‌اپ ممکن است به صورت خودکار از طریق ایرپادها پخش شوند به جای اسپیکر آیفون. شما می‌توانید از طریق مرکز کنترل با نگه داشتن نشانه بلوتوث بررسی کنید که آیا یک دستگاه بلوتوث متصل است یا خیر.

حالت عدم مزاحمت

یک عامل دیگری که ممکن است بر توانایی آیفون شما در زنگ زدن تأثیر بگذارد، فعال بودن حالت عدم مزاحمت است. با فعال بودن این حالت، آیفون شما صداها را سرکوب می‌کند تا از بروز اختلالات جلوگیری کند. این موضوع تنها بر توانایی زنگ زدن در واتس‌اپ تأثیر نمی‌گذارد، بلکه بر تمامی برنامه‌های دیگر نیز تأثیر دارد. شما می‌توانید این حالت را از طریق تنظیمات > عدم مزاحمت غیرفعال کنید.

لغو نویز تلفن

باور یا نکردن، ویژگی‌های آیفونی که برای بهبود صداست به طور گاه به گاه می‌توانند باعث جلوگیری از هشدارهای تماس شوند. مواردی از تماس‌های واتس‌اپ که به صورت زنگ نمی‌زنند، گاهی ممکن است ناشی از اشکال در لغو نویز تلفن باشد. شما می‌توانید به این ویژگی در تنظیمات دسترسی‌پذیری آیفون خود دسترسی پیدا کنید با باز کردن تنظیمات، و پس از آن رفتن به دسترسی‌پذیری > صدا/تصویری > لغو نویز تلفن.

تماس‌های واتساپ از دست رفته برای همه‌ی ما اتفاق می‌افتد. اما با یک لیست از مشکلات رایج، می‌توانید قبل از اینکه اصول تلفنی پرت شود، مشکلات را رفع کنید.

منبع: indianexpress

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *