عینک Ray Ban Stories
متفرقه

اکنون می توانید عینک Ray Ban Stories خود را با صدای خود کنترل کنید

عینک‌ Meta و عینک Ray Ban Stories به تازگی آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کرده‌اند که قابلیت‌های صوتی محصول آنها را افزایش می‌دهد.

جدیدترین به‌روزرسانی عینک Stories به شما امکان می‌دهد آن‌ها را با صدای خود کنترل کنید. می توانید به دستیار صوتی داخلی بگویید که با استفاده از مسنجر پیامک ارسال کند و تماس برقرار کند.

دستیار Ray-Ban Stories اکنون می تواند پیام های دریافتی را نیز بخواند. یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که با آخرین به روز رسانی معرفی شده است، امکان استفاده از صدای شما برای کنترل پخش صدا است. اکنون می‌توانید با گفتن اینکه دستیار صوتی می‌خواهید چه کاری انجام دهد، صدا را مکث، پخش و کنترل کنید.

مطابق با Engadget، برای استفاده از کنترل صوتی Ray-Ban Stories، ابتدا باید “Hey Facebook” را بگویید و سپس دستور را ادامه دهید.

قبل از آخرین آپدیت، تنها راه کنترل Ray-Ban Stories استفاده از کنترل پنل داخلی بود. از آنجایی که این عینک دارای دو دوربین داخلی، سه میکروفون و دو بلندگوی میکرو گوش باز است، می‌توانید از آن‌ها برای گرفتن فیلم، عکس، برقراری تماس و گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

مارک زاکربرگ در پستی در فیس بوک هنگام اعلام به روز رسانی جدید گفت: به روز رسانی های بیشتری برای داستان های Ray-Ban در سال 2022 ارائه می شود.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *