دیزاین خانه
خانه داری

بهترین ایده ها برای دیزاین و مرتب سازی منزل

بررسی بهترین ایده ها برای دیزاین و مرتب سازی منزل با نتگام

آیا به دنبال راه حل های ذخیره سازی کارآمد و بدون به هم ریختگی آپارتمان خود هستید؟ هر خانه گوشه هایی دارد و همیشه نادیده گرفته می شوند. این گوشه ها در هر اتاق وجود دارند ، منتظر استفاده هستند و شما انتخاب های زیادی دارید. بیایید آنها را بررسی کنیم و چند راه حل مفید برای ذخیره سازی پیدا کنیم.

ابتدا چند عکس زیبا ببینید

بهترین ایده ها برای دیزاین منزل

بهترین ایده ها برای دیزاین خانه

گوشه آشپزخانه

1. کشو برای گوشه ها

آیا می دانید کشوهایی مخصوص گوشه ها طراحی شده است؟ امروز آنها را به خانه بیاورید و فضاهای گوشه آشپزخانه خود را بهینه کنید. فضای کافی برای ذخیره گلدان و قابلمه های خود را از این طریق خواهید داشت و فضایی هدر نخواهد رفت.

 

2. سازمان دهنده کابینت

این سازمان دهنده کابینت گوشه ای دو طبقه می تواند کوچکترین گوشه ها را بدون دردسر جا دهد و فضای ذخیره سازی را در آشپزخانه شما اضافه کند. این قفسه صفحه گوشه ای فضای عمودی را به حداکثر می رساند و می توانید مواردی مانند بشقاب ، کاسه و ظروف دیگر را روی آن قرار دهید.

سازمان دهنده کابینت

3. شلف های مثلثی

این قفسه های مثلثی از جنس استیل نه تنها فضای آشپزخانه را بهینه می کند و هم فضای ذخیره سازی را به شما اضافه می کند ، بلکه با ظاهر بی نظیری که دارد به خانه شما زیبایی می بخشد.

دیزاین منزل با شلف های مثلثی

4. سبد ذخیره سازی دو طبقه

وقتی صحبت از راه حل های مناسب ذخیره سازی می شود ، هیچ چیز نمی تواند بازده سبدها 2 طبقه را زیرسوال ببرد از اینها می توان در آشپزخانه و همچنین حمام استفاده کرد. حتی می توانید آن را روی دیوار آویزان کنید زیرا دارای براکت های داخلی است.

دیزاین خانه

5. رک میوه و سبزیجات

این قفسه نگهداری مثلثی 4 طبقه برای ذخیره میوه ها و سبزیجات کاملاً مناسب است و کاملاً آزاد است و دیگر نگران زیاد بودن بار نیستید. جمع آوری آن آسان است و متناسب با تمام فضاهای داخلی است. مونتاژ و جدا کردن این رک آسان است و همچنین قابل شستشو است.

دیزاین خانه

 

6. شلف های حمام

قفسه های شناور همیشه در هنگام کمبود فضا ناجی کار بوده اند و می توانید با نصب آنها از گوشه حمام استفاده کنید. وسایل ضروری را نزدیک دوش نگه دارید تا دسترسی به آنها راحت تر شود.

دیزاین خانه با شلف

 

7. قفسه های شناور پادری

یک روش مطمئن برای افزودن فضا به اتاق بدون بهم ریختن آن ، نصب قفسه های شناور است. از گوشه بلند اتاق خواب خود استفاده کرده و قفسه های شناور را در آن قسمت نصب کنید

دیزاین منزل

 

8. قفسه های گوشه ای دیواری

اگر می خواهید استایل خاص خود را به اتاق خواب یا اتاق نشیمن اضافه کنید ، این 5 قفسه دیواری را که در هر گوشه ای قرار دارند تهیه کنید. نصب آنها آسان است و همه آنها را دوست دارند.

دیزاین خانه

9. قفسه های بلند برای کتابخانه

گوشه ها بهترین مکان برای نصب قفسه های کتاب است زیرا بسیار شیک به نظر می رسند. آن قفسه ها به سختی کثیف می شوند و می توانید همزمان پنجاه کتاب را در یک قفسه متوسط ​​ذخیره کنید بنابراین ، اگر اهل کتاب هستید ، به دنبال این قفسه های شیک بروید! همچنین می توانید نقل قول های الهام بخش را قاب کرده و به همراه کتاب های خود نمایش دهید.

دیزاین کتابخانه

 

10. ساخت نهارخوری زیبا و آسان

این میز و صندلی نهارخوری یک افزودنی کارآمد برای اتاق شماست ، دارای فضای ذخیره سازی در زیر صندلی ها نیز هست. لازم نیست 10ها میلیون برای این مورد هزینه کنید ، فقط از چوب های بازیافتی استفاده کنید. حدوداً 10-20 ساعت طول می کشد تا این پروژه به پایان برسد ، بنابراین می توانید از یکی از اعضای خانواده یا دوست خود کمک بگیرید. فراموش نکنید که کوسن های منطبق را نیز اضافه کنید!

ساخت میز ناهار خوری

 

11. قفسه نوشیدنی

این قفسه نوشیدنی منحصر به فرد در اتاق شما قرار می گیرد و محفظه ها به حفظ بطری ها کمک می کنند. این را می توانید در آشپزخانه خود نیز داشته باشید.

مدل قفسه نوشیدنی

 

به پایان این مطلب رسیدیم اما می توانید دیگر مطالب مشابه را در دسته بندی خانه داری نتگام تماشا کنید.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *