به‌روزرسانی Google Photos
تکنولوژی

به‌روزرسانی Google Photos سمت سرور

Google Photos در حال تغییر روشی است که کاربران می‌توانند اقدامی را که می‌خواهند برای تصویر خاصی که در برنامه انتخاب می‌کنند، انتخاب کنند. قبلاً، وقتی روی تصویر یک عکس در برنامه برای مدت طولانی فشار می‌دادید، برخی از اقدامات در سمت راست بالای صفحه به شکل نماد ظاهر می‌شد. این گزینه‌ها به شما امکان می‌دهد عکس انتخابی را از طریق برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید، تصویر را به آلبوم‌های خود اضافه کنید، تصویر را حتی اگر در فضای ابری باقی می‌ماند حذف کنید، یا چاپی از عکس بخرید (به عنوان یک کتاب عکس حاوی چندین عکس یا به‌عنوان یک عکس چاپ بوم).

به‌روزرسانی Google Photos
اما پس از به‌روزرسانی، هنگامی که یک عکس را به مدت طولانی فشار می‌دهید، یک منوی پاپ‌آپ در پایین صفحه مشاهده می‌کنید که پیشنهاد می‌دهد تصویر را از طریق برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید، آن را به آلبوم‌های خود اضافه کنید، عکس‌ها را سفارش دهید، از تصویر نسخه پشتیبان تهیه کنید. در ابر، آن را به عنوان مورد علاقه علامت گذاری کنید، آن را بایگانی کنید، تصویر را از دستگاه حذف کنید (اما آن را در ابر نگه دارید)، و مکان را ویرایش کنید.

از چپ به راست، رابط کاربری قبل از به‌روزرسانی. رابط کاربری پس از به روز رسانی؛ برگه پایین برای نمایش اطلاعات اشتراک‌گذاری بالا کشیده شد

این برگه را بالا بکشید تا پیوندهای سریعی به دوستان و خانواده بیابید که بتوانید به سرعت تصویر را با آنها به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید به سرعت تصویر را به یکی از آلبوم های خود اضافه کنید. پس از به‌روزرسانی، تنها چیزی که در بالا مشاهده می‌کنید یک شمارنده است که نشان می‌دهد چند تصویر انتخاب کرده‌اید و یک «X» برای انتخاب جدید و حذف انتخاب فعلی‌تان.
طبق معمول وقتی صحبت از یکی از به‌روزرسانی‌های سمت سرور Google به میان می‌آید، ممکن است رابط کاربری جدید را که قبلاً روی تلفن شما اجرا شده است بیابید یا نبینید. این به‌روزرسانی در بیلد 5.70.0.413477203 Google Photos مشاهده شده است. از آنجایی که این یک به روز رسانی سمت سرور است، هیچ اقدامی برای نصب آن در صورت تقاضا وجود ندارد.
منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *