AT&T قیمت های DirecTV را برای همه مشترکان افزایش می دهد
تکنولوژی

AT&T قیمت های DirecTV را برای همه مشترکان افزایش می دهد

با اينكه AT&T در ماه آگوست 30 درصد از خدمات پخش ویدیوی خود را به شرکت سهام خصوصی TPG فروخت، اپراتور هنوز 70 درصد از کسب و کار را در اختیار دارد. همچنین درست است که DirecTV دیگر تحت AT&T عمل نمی کند، اما اپراتور هنوز هم قدرت گرفتن تمام تصمیمات مهم را دارد.

گزارشی جدید از ادعا می کند که AT&T به زودی افزایش قیمت DirecTV را در هفته آینده اعلام خواهد کرد که در ژانویه 2022 اعمال خواهد شد. این گزارش با استناد به “کسانی که با این موضوع آشنا هستند” بیان می کند که همه مشترکین از جمله مشتریان قدیمی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

تنها طرحی که در مورد قیمت بدون تغییر باقی می‌ماند، برنامه سرگرمی است که 70 دلار در ماه هزینه دارد و دسترسی به شبکه‌های ورزشی منطقه‌ای را شامل نمی‌شود. مابقی طرح ها 5 تا 10 دلار افزایش قیمت خواهند داشت.

به عنوان مثال، طرح Choice به جای 85 دلار، 90 دلار در ماه قیمت خواهد داشت، در حالی که طرح Ultimate از 95 دلار در ماه به 105 دلار در ماه خواهد رسید. در نهایت، طرح پریمیر 150 دلار در ماه هزینه خواهد داشت، در حالی که همین طرح اکنون تنها 140 دلار قیمت دارد.

در مورد طرح‌های قدیمی، این گزارش اشاره می‌کند که مشتریان در DirecTV NOW و برنامه های AT&T NOW شاهد افزایش 10 دلاری قیمت خواهند بود. همچنین، قیمت طرح Live A Little به 80 دلار در ماه، Just Right به 95 دلار و Go Big به 105 دلار افزایش می یابد. آخرین اما نه کم اهمیت، مشترکین Go Big Early Adopter همچنان 25 دلار تخفیف خواهند داشت، بنابراین طرح آنها 80 دلار (تا 70 دلار) هزینه خواهد داشت.

منبع: phonearena

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *