فیلم زالاوا
فیلم و سریال متفرقه

دعوت از فیلم زالاوا به جشنواره در شیکاگو و نیویورک

انجمن منتقدین فیلم شیکاگو، به منظور بزرگداشت هنر سینما و نقد فیلم، ‌هرساله فیلم های برگزیده توسط گروه منتقدین خود را در قالب جشنواره ای در شیکاگو برگزار می‌کند.

امسال سیزده فیلم در این رویداد حضور دارند و فیلم زالاوا در نیمه شب افتتاحیه جشنواره به نمایش درمی آید.

همچنین سومین جشنواره آنومالی موسوم به جشنواره فیلم های ژانر راچستر که هرساله در نیویورک برگزار میشود، زالاوا به تهیه کنندگی سمیرا و روح الله برادری را در بخش رسمی خود انتخاب کرده است.

داستان فیلم زالاوا

داستان زالاوا در اواخر دهه ۱۳۵۰ خورشیدی روی می‌دهد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

این جشنواره با رویکرد معرفی سینمای مستقل ژانر در تمامی گونه های وحشت، فانتزی و علمی تخیلی و اکشن، آثاری را از کشورهای مختلف را از تاریخ ۴ تا ۷ نوامبر به نمایش درمی آورد.

نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، باسط رضایی، فریدون حامدی، شاهو رستمی، زاهد زندی و شماری از بازیگران تئاتر و تلویزیون استان کردستان در فیلم زالاوا به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم سینمایی پاییز سال گذشته در روستای شیان کردستان و ‌خرم رود همدان فیلمبرداری شد.

این فیلم، نوشته‌ی آیدا پناهنده، تهمینه بهرام و ارسلان امیری با روایتی بین ژانری با بهره گیری از مایه های سینمای وحشت به ادعای اهالی روستای زالاوا درباره‌ی حمله ی یک جن به افراد روستا می‌پردازد.

منبع: نتگام

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *