منوچهر افسری
اخبار

منوچهر افسری یکی از بازیگران قدیمی سینما درگذشت

به گزارش سایت نتگام: جیران افسری دختر این بازیگر در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن تایید این خبر گفت: حال پدرم خوب و کاملاً سالم بود، اما از شب گذشته ناگهان حالش بد شد و امروز که به بیمارستان رفتیم متاسفانه این اتفاق افتاد و پزشکان هم نتوانستند کاری برای برگرداندن پدرم انجام دهند و چند ساعت قبل از دنیا رفت.

او که از مرگ ناگهانی پدرش شوکه و بسیار ناراحت بود، درباره دلیل بد شدن حال او بیان کرد:‌ دقیق نمی‌دانیم ولی ابتدا تصور کردیم شاید از مواد خوراکی مثل شیر بوده باشد که سسیستم گوارشی مشکل پیدا کرد ولی گفتند به خاطر واکسن کرونا بوده است.

بیوگرافی منوچهر افسری

منوچهر افسری نخستین بار در سال 1358 در فیلم سرنوشت‌سازان به کارگردانی جهانگیر جهانگیری بازی کرده است. منوچهر افسری در سال 1371 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. بازی در فیلم رابطه‌ی پنهانی به کارگردانی جهانگیر جهانگیری، فیلم مأموریت آقای شادی به کارگردانی محمدرضا زهتابی و سریال خاله سارا به کارگردانی فرامرز باصری محسوب می‌شود.
منوچهر افسری علاوه‌بر سریال خاله سارا، سال 1379 در 48 سالگی در فیلم سگ کشی نیز بازی کرده است. منوچهر افسری این‌بار با بهرام بیضایی یعنی کارگردان فیلم سگ کشی و هنرمندانی چون مژده شمسایی، مجید مظفری، رضا کیانیان و داریوش ارجمند همکاری داشت.
منبع: manzoom

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *