بررسی بلند مدت Ford Mondeo Estate 2021

چرا آن را اجرا کردیم: برای اینکه ببینیم آیا Ford Mondeo Estate 2021 هنوز در آخرین سال تولیدش برای هدف مناسب است یا خیر

ما از آخرین سرعت با نماد خروجی فورد لذت برده ایم. پس چگونه بوده است؟

پس از چهار ماه با هم بودن، نمی توانم احساس کنم که Mondeo همچنان مرتبط است اما قربانی طبیعت بی ثبات مد است. در دنیایی که همه خریداران می‌خواهند یک شاسی بلند باشد، برای اکثر آنها یک املاک معمولی – به ویژه یک خودروی کمی قدیمی که در تلاش است تا با آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیک همگام شود – دیگر روی هم نمی‌آید.

در اوایل کارم تمایل به موافقت داشتم. من عاشق ظاهر خودرو فورد استوارت، مخصوصاً در تریم ST-Line Edition هستم، اما به زودی مشخص شد که کمی تمام دهان و بدون شلوار است. تنها با 128 پوند فوت گشتاور و گیربکس CVT پرشور، پیشرفت سریع فرآیندی طاقت فرسا و بی پاداش بود، با شتاب گیری سخت که منجر به سر و صدای زیاد می شد اما سرعت حرکت آن افزایش چندانی نداشت و توانایی انتخاب دستی ضریب دنده نداشت.

Ford Mondeo Estate 2021
خودرو Ford Mondeo Estate 2021

اما، در عوض، به زودی یاد می‌گیرید که استراحت کنید و از ظرافت‌هایی که این ترکیب بنزین-الکتریک ارائه می‌کند و از راحتی کابین جادار لذت ببرید. این خودرو واقعاً خوب هدایت می‌کند و سوار می‌شود – این دومی با توجه به لاستیک‌های باند لاستیکی آن روی آلیاژهای 19 اینچی شاهکار قابل‌توجهی است – و فقط پدال ترمز کمی خیس است، بنابراین اغلب انتقاد از هیبریدی‌هایی که از ترمز برای برداشت انرژی استفاده می‌کنند، یک بسته دینامیکی چشمگیر را مخدوش می‌کند. طولی نمی کشد تا متوجه شویم که تمام ویژگی های مشهور موندئو به عنوان یک ماشین راننده تا نسل چهارم نیز باقی مانده است: این یک شاسی بلند با جلای واقعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

بیست + دوازده =