آئودی Q6 E-tron Sportback در سال 2024 معرفی شد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : آئودی یک نسخه اسپرت بک به سبک کوپه از شاسی بلند برقی آئودی Q6 آینده خود را عرضه خواهد کرد – و ممکن است در سال 2024 در نمایندگی ها عرضه شود. این شاسی بلند الکتریکی برای اولین بار به نسخه استاندارد آئودی Q6 E-tron می پیوندد که خودروساز آلمانی پیش بینی کرده است که در سال 2023 به اولین مشتریان خود برسد.

 

چیزی که مدل تازه پیدا شده را متمایز می کند، خط سقف شیک و نازک آن است که ویژگی متمایز مدل های اسپرت بک آئودی است. بقیه خودرو از طراحی تقریباً یکسانی با خودروی استاندارد پیروی می‌کند، با چراغ‌های باریک LED، دریچه‌های بزرگ و تفسیر گسترده‌ای از جلوپنجره آئودی که علامت تجاری «تک فریم» است.

 

در داخل، انتظار می‌رود که از آئودی E-tron فعلی که دارای مجموعه اطلاعات سرگرمی MMI Navigation Plus با صفحه دوگانه و همچنین صفحه نمایش ابزار دیجیتال است، سرنخ‌هایی داشته باشد. هنوز جزئیات رسمی منتشر نشده است.

 

 

آمار عملکرد کامل هنوز منتشر نشده است، اما آئودی قبلاً به پتانسیل پلت فرم جدید اشاره کرده است، با کانسپت A6 E-tron که ترکیبی از قدرت 469 اسب بخار و 590 پوند فوت از پیشرانه دو موتوره و چهار چرخ متحرک خود را ارائه می دهد.

 

انتظار می رود برد 300 مایل پیش برود. این پلتفرم به لطف قابلیت شارژ داخلی 800 ولتی خود، قادر به پشتیبانی از سرعت شارژ تا 350 کیلو وات است.

 

آئودی همچنین برنامه هایی را برای آینده محدوده عملکرد RS خود ارائه کرده است، با نسخه بالاتر E-tron GT که زمینه را برای برقی شدن بخش اسپورت آئودی فراهم می کند.

 

زمانی که مدل داغ Q6 E-tron وارد بازار شود، با ظاهری تهاجمی تر، ترمزهای قوی تر و ساختار شاسی با تمرکز پویاتر مشخص می شود. خروجی شمالی 500 اسب بخاری احتمالی وجود دارد که به آن اجازه می دهد تا با فورد موستانگ Mach-E GT رقابت کند.

آئودی Q6 E-tron Sportback 2024 ردیابی جلو چپ استتار شده
ردیابی جانبی استتار شده آئودی Q6 E-tron Sportback 2024
ردیابی عقب استتار شده آئودی Q6 E Tron Sportback 2024
جزئیات چراغ عقب استتار شده آئودی Q6 E-tron Sportback 2024
آئودی Q6 E-tron Sportback 2024 عقب استتار شده متصل به استاتیک
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هفت + 3 =