از آرشیو: در چنین روزی در سال 96

در آگوست 1996 ما اولین تصاویر خود را از Land Rover Freelander چاپ کردیم که در آن زمان به عنوان Highlander شناخته می شد.

این خودرو با کد CB40 به عنوان «نخستین لندرور طراحی شده است که مانند یک خودروی معمولی، با ساختار مونوکوک یکپارچه و نه شاسی و بدنه مجزای رنجروور، دیسکاوری و دیفندر طراحی شده است».

هیچ نشانه ای از محورهای پرتو تا حدی مسئول توانایی آفرود دیسکاوری و دیفندر وجود نداشت، صرفه جویی در وزن بدون فنر باعث سواری بسیار بهتری شد.

 

 

نمونه دیگری از آداب معاشرت در جاده که در اولویت قرار گرفت، فرمان بود. تنظیم حساس قفسه و پینیون مانعی ناخوشایند در خارج از جاده بود، اما انتظار می رفت که “احساس خوبی” در Tarmac ایجاد کند. در رابطه با رقبای فوری خود، توسط یک خودی به ما گفته شد که معیار معاصر را دارد. هوندا CR-V و تویوتا راو4.

 

Freelander به مدت 9 سال در تولید باقی ماند و بیش از 540000 دستگاه فروخته شد تا اینکه در سال 2006 جایگزین شد.

 

لیمی یانک را شکست می دهد

 

 

TVR Cerbera یکی از قدرتمندترین خودروهای عملکردی دهه 1990 بود. برای اثبات توانایی آن، ما آن را در برابر یک پیشنهاد عجیب و غریب از سراسر حوض قرار می دهیم: Dodge Viper GTS. بی منطقی وقیحانه آمریکایی مداخله گر مطلوب تر تلقی می شد، اما با توجه به اینکه خودروی بریتانیایی سریعتر و فقط نصف گران بود، به عنوان بسته کاملتر ظاهر شد.

 

پخش دیجیتال آغاز شد

لندرور فریلندر 1996 جلوی جاده
Autocar Cover comp آگوست 1996
تی وی آر سربرا 1996 سرسره جلو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

سه × یک =