اولین خودروی برقی بوگاتی از سال 2030 به عقب رانده شد

به گزارش سایت خودرو نتگام: اتوکار می‌داند، علیرغم اینکه مالک Mate Rimac قصد دارد تا قبل از سال 2030 خودروهای هیبریدی و الکتریکی را عرضه کند، هیچ بوگاتی کاملاً الکتریکی در این دهه عرضه نخواهد شد.

در حال حاضر، ما به دنبال گام بعدی برای مدل هیبریدی هستیم. آخیم آنشیدت، مدیر طراحی بوگاتی، گفت: همه چیز دیگر کمی دورتر از خط است.

این تقریباً غیرمسئولانه در قبال پایگاه مشتریان گرامی ما خواهد بود

 

ریماک در صحبت با اتوکار سال گذشته اظهار داشت که “در این دهه، بوگاتی های تمام برقی تولید خواهند شد”. با این حال، اکنون این پیش بینی بعید به نظر می رسد.

 

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا اولین خودروی الکتریکی بوگاتی به بیش از سال 2030 عقب نشینی شده است، فرانک هیل، معاون مدیر طراحی این موضوع را تایید نکرد و اضافه کرد که تیم تمرکز خود را روی «این دهه، با هیبریدی» گذاشته است.

 

 

این خودروی الکتریکی (یا خودروها) چه شکلی ممکن است داشته باشد نیز جای بحث دارد. ریماک قبلاً به Autocar گفته بود که می‌خواهد فراتر از استراتژی مدل‌های تک هسته‌ای گسترش یابد – چیزی که از زمان عرضه EB110 در سال 1991 وجود داشته است – و محصولاتی تولید کند که «فقط هایپرکارها نیستند».

 

او اضافه کرد که آنها “بسیار هیجان انگیز” و “متفاوت” خواهند بود، با پیشرانه های هیبریدی و تمام الکتریکی در سراسر مجموعه موجود است.

 

مدیر طراحی، آخیم آنشیدت گفت که بوگاتی نگران است که چنین حرکتی بتواند برند خود را بفروشد و آن را به تولیدکننده‌ای کمتر انحصاری نسبت به آنچه که در حال حاضر هست تبدیل کند – چیزی که برایش ارزشمند است.

 

رندر خودروی سمت شاسی بلند بوگاتی
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

7 + 17 =