جلسه توجیهی تجاری: سازنده خودروهای هیدروژنی بریتانیا نقشه راه جدیدی را فاش می کند

هوگو اسپاورز فقط نمی خواست ماشین را دوباره اختراع کند، او می خواست مالکیت ماشین را نیز تغییر دهد. حتی خود ایلان ماسک تسلا هم به اندازه کاری که شرکت اسپااورز ریورسیمپل به خود داده است نگاه می کند.

 

خودروی پیشنهادی یک کوپه پیل سوختی فیبر کربنی با دو صندلی است که از زمانی که برای اولین بار شرکت را در سال 2001 تاسیس کرد، در زندگی مالک سابق تیم مسابقه ای برتر بوده است. ، 20 میلیون پوند از صندوق های سرمایه گذاری را جذب کرده و تاریخ شروع تولید پیش بینی شده را چندین بار به عقب انداخته است.

 

پیشرانه پیل سوختی راسا با شتاب اضافی افزایش دهنده باتری های ابرخازن (که قدرت را خیلی سریع آزاد می کند) و موتورهای الکتریکی درون چرخ به اندازه کافی رادیکال است اما اسپورز به این موضوع توجهی نمی کند و آن را فناوری «خارج از قفسه» می نامد. .

 

در عوض، گفته می شود که پیشرفت Riversimple در سطح “سیستم” است. اسپوورز مقایسه ای با نحوه تحقیر کوپر با فراری در فرمول 1 در دهه 1950 با تمرکز بر روی موتور با اختراع مجدد کامل طرح انجام می دهد. بنابراین Riversimple با یک مجموعه پیل سوختی کوچک 10 کیلووات (13 اسب بخار) از کامینز سازگار است و برای افزایش شتاب به حداکثر 70 کیلووات (94 اسب بخار) از ابرخازن ها متکی است تا شتاب خودرو را افزایش دهد تا خودرو بتواند در حدود 10 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت از حالت سکون برسد.

 

شاسی فیبر کربن برای وزن ترکیبی 580 کیلوگرمی خودرو تنها 72 کیلوگرم وزن دارد، بنابراین چیز زیادی برای ادامه دادن وجود ندارد. با این وجود، حداکثر سرعت در حال حاضر حداقل در حال حاضر به 60 مایل در ساعت محدود شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

7 − 2 =