درایو کیا EV6 ایر 77.4 کیلووات ساعت 2022 بریتانیا

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : کیا EV6 مطمئناً از زمانی که در سال 2021 وارد بازار شده است، مورد تحسین قرار نگرفته است. اما مانند همیشه با این موارد، همه آنها در مشخصات برتر بوده اند، گاهی اوقات با قدرت خروجی بیشتر. در نسخه زیرزمین (نسبتا) ارزان چطور؟

این همان EV6 Air است. با قیمت 44195 پوند، سه کلان ارزان تر از نسخه بعدی است 226 اسب بخار GT-Line) و 11900 پوند کمتر از GT-Line S با 321 اسب بخار قدرت. یا، اگر محدوده EV6 را در حد افراطی قرار دهید، 17400 پوند ارزان تر از EV6 GT است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، نشان می‌دهد که در عصر برق، راه‌های بی‌شماری برای خرج کردن پول نقد وجود دارد، حتی زمانی که تصمیم گرفتید کدام خودرو را می‌خواهید.

 

پس سوال کلیدی این است که آیا هوا مانند یک رابطه ضعیف احساس می کند؟ غواصی عمیق مشخصات را ببخشید، اما مهم این است که در محدوده EV6 مکان شیرین را بررسی کنید. به عنوان استاندارد، احساس کوتاهی نمی‌کنید، زیرا رینگ‌های آلیاژی با ظاهری مناسب، چراغ‌های جلو LED، صفحه‌نمایش داشبورد هم‌اندازه GT-Line و GT-Line S، صندلی‌های گرم شونده، فرمان گرم شونده دارد. و سنسورهای پارک عقب

 

بدیهی است که GT-Line کیت بیشتری دریافت می کند (اقلام کلیدی صندلی های برقی، چراغ های جلوی تطبیقی ​​و سنسورهای پارک جلو هستند)، اما اگر 3000 پوند من بود، مطمئن هستم که این اضافه ها ارزشش را داشتند.

 

 

از نظر کیفیت هیچ مشکلی وجود ندارد. دوران چرم تقلبی در خودروهای کره ای گذشته است، و بدون سوئیچ های خالی (یکی از مزیت های صفحه نمایش های لمسی)، Air مانند EV6 های با مشخصات بالاتر محصولی با کیفیت است.

 

در برابر رقبایی مانند Skoda Enyaq iV و Ford Mustang Mach-E، Air مانند برادرانش جذاب است. Air فقط با پیشرانه تک موتوره با قدرت کمتر در دسترس است، اما اندازه باتری در سراسر محدوده ثابت باقی می ماند، بنابراین با انتخاب خودروی دو موتوره 321 اسب بخاری، هیچ بردی به دست نمی آورید. در واقع، با 328 مایل ادعا شده (و 280 مایل در دنیای واقعی)، Air طولانی ترین EV6 است.

 

راحتی سواری خوب است، در حالی که سرعت موتور نصب شده در عقب بیش از حد کافی است. مانند بسیاری از این خودروهای الکتریکی، سرعت 0-62 مایل در ساعت نشان دهنده میزان دسترسی به عملکرد نیست. در طی 500 مایل، هرگز یک بار احساس نکردم که به قدرت بیشتری نیاز دارم.

 

و این تا حد زیادی برای Air به طور کلی یکسان است: کمتر، بیشتر است.

ردیابی یک چهارم جلوی کیا EV6 Air 2022

ردیابی سه ماهه عقب کیا EV6 Air 2022
جزئیات چرخ کیا EV6 Air 2022
جزئیات پورت شارژ کیا EV6 Air 2022
نشان عقب کیا EV6 Air 2022
کنسول کیا EV6 Air 2022
کیا EV6 Air 2022 اطلاعات سرگرمی
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

19 − شانزده =