زندگی پشت فرمان با راننده تحویل خودرو

همانطور که می دانیم، دلالان خودرو در حال حاضر برای خرید سهام، از حراجی ها، از فروشندگان خصوصی و حتی از فروشندگان همکار خرید می کنند. اما به نظر شما آنها چگونه خودروهایی را که می خرند – یعنی از نظر فیزیکی به دست می آورند؟ برخی، به ویژه آنهایی که توسط گروه‌های فروشندگان بزرگ یا سوپرمارکت‌های خودرو از حراجی‌ها خریداری می‌شوند، توسط حمل‌ونقل جابه‌جا می‌شوند، اما به‌طور قابل‌توجهی، برخی دیگر به‌صورت جداگانه توسط افرادی که برای رانندگی آنها از A به B اعزام شده‌اند، منتقل می‌شوند.

 

در یک لحظه ناامیدی بین شغل، یکی از همسایه‌های من برای کار در یکی از شرکت‌هایی که ماشین‌ها را به این طرف جابه‌جا می‌کند، درخواست داد. در روز اول، به او دستور داده شد که با هزینه شخصی خود را به اولین نقطه تحویل در 20 مایل دورتر برساند، ماشین را 40 مایل تا نقطه اسقاط رانندگی کند و سپس با هزینه شخصی از لندن عبور کند تا جمع آوری کند. ماشین دیگر او قرار بود قبل از بازگشت به آنجا، یک بار دیگر با هزینه شخصی، آن را به مکان دیگری در حدود 40 مایلی خانه خود براند.

 

او به من گفت: «شرکت گفت که دلیلی برای پرداخت هزینه‌ها ندارند، زیرا می‌توانم تمام سفرهایم را با مالیات تعیین کنم. آنها همچنین گفتند که در هر صورت، من می‌توانم سوار بر خودرو سواری کنم، زیرا رانندگان همیشه به خاطر شخصی که پلاک تجاری حمل می‌کند، توقف می‌کنند.

 

برای کار روزانه، 50 پوند (که 25 پوند به ازای هر وسیله نقلیه است) به او پرداخت می‌شود که سوخت برای هر نقل و انتقال با کارت سوخت پوشش داده می‌شود.

 

جای تعجب نیست که همسایه من این کار را نپذیرفت. با این حال، برخی دیگر مسافت‌های بسیار زیادی را می‌رانند تا فروشندگان بتوانند خودروهای دست دومی را که ما برای آنها فریاد می‌زنیم داشته باشند. رانندگانی مانند پل جونز. برای محافظت از هویت او، نام او را تغییر داده‌ایم و از افشای مکان‌های دقیق مجموعه‌ها و تحویل‌هایش اجتناب کرده‌ایم. اینم داستانش…

 

من یک سال پیش رانندگی ماشین را برای کار شروع کردم. من 18 ماه بیکار بودم و بعد در شرکتی که خودروهای 70 پلاکی جدید را تحویل می داد، مشغول به کار شدم. سپس، هنگامی که آنها برای 1 سپتامبر 2020 تحویل داده شدند، همه ما را بیکار کردند. سخت بود. من با یک شرکت دیگر رفتم، اما آنها آشغال بودند، کمتر پول می دادند و از من پول می گرفتند. من هفته ای 200 پوند بعد از شارژ شدن داشتم، بنابراین رفتم. پیدا کردن یک شرکت خوب سخت است، اما در نهایت موفق شدم.»

 

چیزی که من کسب می کنم

 

من حدود 80 ساعت در هفته با 750 پوند کار می کنم. یک هفته شش روزه، 106 ساعت کار کردم. بخشی از کار من شامل بازرسی خودروهایی است که جمع آوری می کنم، که برای هر وسیله نقلیه 40 پوند حقوق می گیرم. وقتی خرید به توافق رسید، باید منتظر بمانم تا پول به حساب فروشنده برسد. اگر انتظار بیش از یک ساعت باشد، برای هر ساعت 10 پوند اضافی به من پرداخت می شود. من فقط 65 پوند به دست آورده ام که منتظر تایید پرداخت هستم. علاوه بر این، برای رانندگی ماشین به مشتری، 20p در هر مایل دستمزد می‌گیرم. من اجازه دارم هزینه رفت و آمد بین شغلم را بپردازم.»

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده + هفت =