مرسدس AMG GT جدید 2023: آزمایش کوپه خالدار آینده

مرسدس AMG در حال آماده سازی نسل دوم کوپه اسپورت GT خود برای عرضه در سال 2023 است، پس از ورود نسل هفتم رودستر SL.

 

توسعه SL برای اولین بار به طور کامل توسط بخش عملکرد مرسدس-AMG در افالترباخ انجام شد – و GT اساساً به عنوان یک نسخه کوپه سخت از آن خودرو عمل می کند و بخش عمده ای از زیرساخت های آن را به اشتراک می گذارد.

 

به این ترتیب، تفاوت‌های سبک – حتی از طریق استتار سنگین پوشیده شده در این مرحله آزمایشی اولیه – به نظر می‌رسد که عمدتاً محدود به یک خط سقف عقب تر و یک درمان سفارشی برای جلوپنجره است. هنگامی که در نهایت فاش شد، طرح‌های منحصربفرد چرخ‌ها، رنگ‌های رنگ و بسته‌های آپشن می‌توانند برای متمایز کردن بیشتر خودروها معرفی شوند.

 

نسل فعلی GT منحصراً یک خودروی دو نفره است، اما SL برای اولین بار در چندین نسل از یک جفت صندلی عقب استفاده می کند و رقبای مستقیم در قالب پورشه 911 و فراری روما یک جفت سطل اندازه کودک را حمل می کنند. در عقب، AMG می تواند برای گسترش کابین مناسب ببیند. در این عکس ها مشخص نیست که فضای داخلی GT چقدر با SL متفاوت خواهد بود.

 

می توان انتظار داشت که GT تا حد زیادی از همان فرمول برادر کانورتیبل خود پیروی کند. این خودرو بر روی همان پلت‌فرم آلومینیومی کاملاً جدید سوار می‌شود که ادعا می‌شود استحکام عرضی را تا 50 درصد افزایش می‌دهد که به موتور و محورها اجازه می‌دهد در پایین‌تر شاسی قرار بگیرند. مشخص نیست که آیا GT از SL پیروی می‌کند یا خیر، اما احتمالاً از همان سیستم فرمان چرخ‌های عقب برای بهبود عملکرد در پیچ‌ها استفاده می‌کند، در حالی که دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی می‌تواند به صورت استاندارد نصب شود

دیدگاهتان را بنویسید

19 − 3 =