نیسان X-Trail جدید 2023 فقط هیبریدی خواهد شد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : نسل بعدی نیسان X-Trail که به طور رسمی در ژاپن معرفی شده است، خواهد بود عرضه آن در بازار بریتانیا در ماه سپتامبر رسماً فاش شد.

انقضا نیسان که قرار است در اوایل سال آینده در سرزمین اصلی اروپا و بریتانیا عرضه شود، قیمت و مشخصات کامل را در عرضه دیجیتالی در 6 سپتامبر ارائه خواهد کرد – با این خودرو که قرار است فقط هیبریدی عرضه شود.

اما خریداران قبلاً نگاهی اجمالی به آنچه در فروشگاه دارند داشته اند. سال گذشته این خودرو برای اولین بار به طور کامل در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشته شد، بزرگ‌ترین SUV این برند در بازار اروپا بار دیگر بخش عمده‌ای از طراحی بیرونی و داخلی خود را با Rogue در بازار ایالات متحده به اشتراک می‌گذارد، که آن را به یک به‌روزرسانی به‌شدت دنبال کرده است. نسخه پلت فرم کراس اوور CMF-C اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی – همانطور که توسط نیسان قشقایی استفاده می شود.

 

این بدان معناست که با پیشرانه هیبریدی جدید نیسان E-Power ارائه می شود، سیستمی که با یک پیشرانه هیبریدی معمولی تفاوت دارد زیرا دارای موتور بنزینی است اما منحصراً برای شارژ باتری استفاده می شود که به نوبه خود موتور الکتریکی متصل به محور جلو را تامین می کند. .

در اینجا، این مجموعه شامل یک موتور بنزینی 1.5 لیتری است که به یک موتور الکتریکی در جلو متصل شده و مجموعاً 188 اسب بخار قدرت دارد و همان توانایی عملیاتی یک پدال “e-Pedal” را دارد که نیسان لیف تمام الکتریکی را ارائه می کند. راندمان افزایش یافته و آلایندگی کمتری نسبت به موتورهای بنزینی خالص و دیزلی مورد استفاده در خودروی قبلی.

برخلاف نیسان قشقایی E-Power، X-Trail همچنین سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی نیسان e-4orce را ارائه می‌کند که یک موتور الکتریکی ثانویه را در محور عقب اضافه می‌کند تا ادعایی «جهش بزرگی در شتاب، پیچ‌ها و عملکرد ترمزگیری» ارائه دهد. “. همانند شاسی بلند نیسان آریا، e-4orce قادر است به سرعت توزیع گشتاور را بین محورهای جلو و عقب تغییر دهد تا چسبندگی و پایداری در پیچ ها را به حداکثر برساند.

دنباله نیسان X 2023 سه چهارم جلوی استودیوی قرمز رنگ را نشان می دهد
دنباله نیسان X 2023 نمایه کناری قرمز را نشان می دهد
دنباله نیسان X 2023 سه چهارم استودیوی قرمز رنگ را نشان می دهد
دنباله نیسان X 2023 نمای استودیو قرمز رنگ پشت است
Nissan X Trail 2023 در سه ربع عقب قرمز رنگ را نشان می دهد
نیسان X تریل 2023 جلوی قرمز رنگ را نشان می دهد
دنباله نیسان X 2023 نمای بیرونی برنزی را نشان می دهد
دنباله نیسان X 2023 سه ربع عقب پویا را نشان می دهد
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 4 =