پورشه 911 نسخه ویژه 50 سال طراحی پورشه است

 

پورشه پنجاهمین سالگرد استودیوی طراحی خارجی خود را با نسخه ویژه پورشه 911 جشن می گیرد.

 

بر اساس 911 Targa GTS، 911 Edition 50Y Porsche Design یادبود جشن طلایی پورشه دیزاین است که توسط فردیناند الکساندر پورشه – نوه بنیانگذار شرکت فردیناند پورشه – در سال 1972 تاسیس شد.

 

پورشه دیزاین به عنوان یک استودیوی طراحی با هدف تمرکز بر طراحی طیف گسترده ای از اشیاء، به استثنای خودروها، راه اندازی شد. در طول سال ها، مجموعه ای از عینک های آفتابی، ساعت و سایر کالاهای چرمی را طراحی و تولید کرده و همچنین خدمات طراحی را برای برندهای دیگر مانند پاناسونیک ارائه کرده است. 911 جدید با رنگ مشکی با حلقه رول فولادی ضد زنگ متضاد، دارای تعدادی جزئیات طراحی سفارشی است، مانند پانل‌های مرکزی صندلی اسپرت-تکس و نوارهای کناری خاکستری.

 

از نظر مکانیکی، این خودرو با 911 تارگا GTS استاندارد یکسان است و موتور 473 اسب بخاری دو توربوشارژ فلت شش را حفظ می کند، به این معنی که در 3.5 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 191 مایل در ساعت است.

 

فقط 750 نمونه تولید خواهد شد. این خودرو در حال حاضر با قیمت پایه 144360 پوند به فروش می رسد و تحویل آن در ماه آوریل آغاز می شود.

 

از مالکان دعوت می شود تا مهارت های خود را پشت فرمان در “تجربه های رانندگی سفارشی” در مرکز تجربه پورشه سیلورستون توسعه دهند. همچنین یک نسخه ویژه از Porsche Design Chronograph I watch که با خودرو مطابقت دارد به آنها ارائه خواهد شد.

 

پورشه همچنین از مدل 1972 911 S 2.4 Targa به طور کامل بازسازی شده رونمایی کرده است که مطابق با محصول جدید مشخص شده است.

 

این تارگا که در سال تاسیس پورشه دیزاین ساخته شد، در اصل یک 911 T 2.4 تارگای نادیده گرفته شده بود، قطعات گم شده و نیاز به بازسازی داشت. پورشه کلاسیک با ارتقای موتور و شاسی به مشخصات 911 S، آن را به وضعیت بهتر از جدید بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

7 + 17 =