یوروسل هلند را به جای بریتانیا برای اولین کارخانه باتری انتخاب می کند

سازنده باتری انگلیسی-کره ای یوروسل هلند را به عنوان محل اولین سایت تولید اروپایی خود انتخاب کرده است و قبلاً سایت هایی را در بریتانیا و اسپانیا نیز در نظر گرفته بود.

این شرکت می‌گوید در حال حاضر در حال «مذاکرات پیشرفته» با مقامات هلندی است و به سمت هدف دستیابی به ظرفیت کامل تولید تا سال 2025 پیش می‌رود، اما هنوز مکان دقیق کارخانه خود را مشخص نکرده است. این شرکت می گوید که هم بخش ذخیره انرژی و هم بخش تحرک الکتریکی را در سراسر اروپا تامین خواهد کرد.

 

این کارخانه در دو فاز ساخته می‌شود و یوروسل می‌گوید اولین سلول‌های باتری تا اوایل سال آینده در اولین بخش تکمیل‌شده «در مقیاس» وارد تولید خواهند شد – که به گفته آن‌ها، به این معنی است که «به مراتب سریع‌تر از سایر کارخانه‌های گیگ» به بهره‌برداری می‌رسد. “.

 

بخش دوم، که هنوز تایید نشده در همان سایت است، ظاهراً تا سال 2025 می‌تواند سالانه بیش از 40 میلیون سلول ایجاد کند.

 

با توجه به اینکه این شرکت می گوید این اعلامیه سرمایه گذاری 800 میلیون دلاری (661 میلیون پوندی) در این مرحله را نشان می دهد که تا 2 میلیارد دلار (1.65 میلیارد پوند) تا 2 میلیارد دلار (1.65 میلیارد پوند) افزایش خواهد یافت، تأسیس یک مرکز توسط یوروسل در هلند ضربه ای به صنعت بریتانیا خواهد بود. 2028. همچنین “صدها شغل مستقیم و غیرمستقیم” در سایت و در سراسر زنجیره تامین ایجاد خواهد کرد.

 

نیک کلی، مدیر ارشد بازرگانی یوروسل، درباره تصمیم برای ساخت و ساز در هلند گفت: «هلند در سیاست آب و هوایی خود، جاه طلبی خود را برای رهبری اروپا در مبارزه با گرمایش جهانی با یک استراتژی جامع برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در صنایع نشان می دهد.

 

با برنامه‌های توسعه سریع در اروپا، یوروسل از تعامل مثبتی که با دولت هلند و آژانس سرمایه‌گذاری و توسعه NOM در شمال هلند در چند ماه گذشته داشته‌ایم تشویق می‌شود.

 

همانطور که وارد مراحل نهایی مذاکرات می شویم، مطمئن هستیم که می توانیم مکان دقیق اولین کارخانه بزرگ اروپایی خود را در آینده نزدیک تایید کنیم.

 

Recardo Bruins، مدیر عامل یوروسل، قبلا گفته بود: یوروسل در بریتانیا یک شرکت جدید است که توسط یک تیم بریتانیایی بسیار مجرب رهبری می‌شود و توسط شریک کره جنوبی ما با چندین دهه تجربه در الکتروشیمی، ساخت باتری‌ها در مقیاس انبوه و ساخت کارخانه‌های گیگ برای تولید آنها پشتیبانی می‌شود.

 

اکنون ما در حال برنامه ریزی برای گسترش سریع در اروپا هستیم و صنایع ذخیره انرژی و خودروسازی را با فناوری های پیشرو در بازار خود تامین می کنیم. این محصولات می توانند در چند ماه و نه چند سال به بازار عرضه شوند.

رندر کارخانه EUROCELL
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

سه − 1 =