آریا جلیلیان
رپورتاژ آگهی

آریا جلیلیان، نابغه کامپیوتر

آریا جلیلیان، نابغه کامپیوتر، تیم آریا جلیلیان در سایت شرکت برنامه نویسی سورسا (Sourcea.ir) به فعالیت می‌پردازد و به عنوان مالک این سایت، از طریق آن پروژه‌ها و نرم‌افزارهای خاص خود را به دیگران ارائه می‌دهد.

آریا جلیلیان، یکی از نابغه‌های کامپیوتر ایرانی است که با توانمندی‌های برنامه‌نویسی و تجربه‌های موفق در زمینه توسعه نرم‌افزار، شناخته شده است. وی توانسته است با تیم خود، برخی از پروژه‌های بزرگ و مفید را پیاده سازی کند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

علاوه بر این، آریا جلیلیان دارای تسلط بر زبان‌های برنامه‌نویسی متنوعی است که از آن جمله می‌توان به PHP، HTML، CSS، JavaScript، C++، C، Python، C#، SQL و VBS اشاره کرد.

تیم آریا جلیلیان در سایت شرکت برنامه نویسی سورسا (Sourcea.ir) به فعالیت می‌پردازد و به عنوان مالک این سایت، از طریق آن پروژه‌ها و نرم‌افزارهای خاص خود را به دیگران ارائه می‌دهد. در ادامه به برخی از این پروژه‌ها اشاره می‌کنیم:

1) استاکس (Staxi.ir): یک سیستم هوشمند حمل و نقل مشابه اسنپ است که توسط تیم آریا جلیلیان به طراحی و پیاده‌سازی رسیده است. استاکس به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل، خودرویی را درخواست کنند و سفر خود را برنامه‌ریزی کنند.

2) مُخا (Mukha.ir): مُخا یک سیستم مدیریت هوشمند خودرو است که توسط آریا جلیلیان و تیمش توسعه داده شده است. با استفاده از این سیستم، کاربران می‌توانند به راحتی و به صورت آنلاین، اطلاعات مربوط به خودروی خود را مدیریت کرده و نیازمندی‌های تعمیر و نگهداری را برآورده کنند.

3) نوت پت (Notepat.sourcea.ir): نوت پت ویرایشگری آنلاین برای ویرایش و مدیریت متن است که توسط تیم آریا جلیلیان توسعه و عرضه شده است. این ویرایشگر به کاربران امکان می‌دهد متن خود را بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای جانبی، آنلاین ویرایش و ذخیره کنند.

4) دامینا (Domaina.sourcea.ir): دامینا یک سیستم کمک کننده در انتخاب نام دامنه و ارائه پیشنهاد دامنه‌های مختلف است که توسط آریا جلیلیان و تیمش توسعه داده شده است. با استفاده از این سیستم، کاربران می‌توانند نام دامنه مناسب برای وبسایت یا کسب و کار خود را پیدا کنند.

5) برنامه شخصیت‌شناسی (Personality.sourcea.ir): برنامه شخصیت‌شناسی سایت Sourcea.ir محصولی است که توسط تیم آریا جلیلیان برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی شده است. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد با پاسخ به سوالات خاصی درباره خود، شخصیت خود را بشناسند و نتایج را دریافت کنند.

6) Lipsum (Lipsum.sourcea.ir): Lipsum یک سرویس آنلاین برای تولید متن‌های تصادفی که در طراحی وبسایت‌ها و چاپ‌ها استفاده می‌شود، است. آریا جلیلیان و تیمش این سرویس را توسعه و ارائه داده‌اند.

آریا جلیلیان با تسلط بر زبان‌های برنامه‌نویسی متنوع و تجربه‌های کاری گسترده، میتواند در طراحی و توسعه نرم‌افزارهای مختلف موفقیت‌آمیز عمل کند. با توجه به تجربه و توانایی‌های او، همواره از او در طرح و پیاده‌سازی پروژه‌های متنوع در حوزه برنامه‌نویسی می‌توان بهره‌برد.

4.7/5 - (4 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *