بازی Pikmin Bloom
متفرقه

بازی Pikmin Bloom – واقعیت افزوده نباید اینطور به نظر برسد

واقعیت افزوده نباید اینطور به نظر برسد که در یک بازی تجربه شده است.بازی‌های زیادی مانند بازی Pikmin Bloom وجود داشته‌اند که سعی کرده‌اند به نوعی مفهوم پوکمون گو را در خود کپی و پیست کنند. من فکر نمی‌کنم آنقدرها خوب کار کند. مدیر بازاریابی محصول توضیح می‌دهد که چرا این صنعت قادر به تولید یک بازی موبایل واقعیت افزوده (AR) موفق دیگری نیست که با هیاهو، مقیاس و تبلیغات مطابقت داشته باشد.

بهارگاوا می‌گوید ساخت بازی‌هایی مانند پوکمون گو نه تنها به مهارت فنی و زیرساخت نیاز دارد، بلکه به درک بهتر فناوری شبکه تلفن همراه نیز نیاز دارد تا پردازش مناسبی را روی خود برنامه روی گوشی هوشمند انجام دهد تا تجربه‌ای یکپارچه و روان داشته باشید.

واقعیت افزوده چیزی است که نباید احساس کند که در یک تجربه بازی قرار گرفته است. بهارگاوا می‌گوید، باید احساس کند که واقعاً به این تجربه اضافه می‌کند. ما هنوز در مراحل اولیه هستیم، فکر می‌کنم برای اینکه مفهوم AR جریان اصلی‌تری پیدا کند، نیاز به تکرار زیاد، کار زیاد است. واقعیت افزوده، همانطور که از نامش پیداست، تصاویر دیجیتال و اطلاعات را با دنیای واقعی ترکیب می کند.

بازی Pikmin Bloom

امیدوار است که قمار بزرگ این شرکت برای توسعه بازار بازی‌های موبایل مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) در آینده نتیجه خوبی داشته باشد. جدیدترین بازی آن، Pikmin Bloom بسیاری از عناصر اساسی را از پوکمون گو به عاریت گرفته است اما تجربه ای کاملاً متفاوت را ارائه می دهد. این بازی اواخر سال گذشته در بازارهای غربی عرضه شد و اکنون به هند، دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان، می رود.

هدف اصلی بازی Pikmin Bloom این است که شما را با استفاده از موجودات کوچک زیبا به نام Pikmin آشنا کند. شما Pikmin را می کارید، که با راه رفتن به طور خودکار رشد می کند، سپس آنها را می چینید. هرچه بیشتر راه بروید، دوستان Pikmin بیشتری می توانید پیدا کنید.

استودیوی توکیو Niantic مستقیماً با نینتندو در Pikmin Bloom کار کرده است. Pikmin به اندازه IPهای اصلی نینتندو محبوب نیست، اما طرفداران وفاداری دارد.این بازی یک تلاش مشترک بین Niantic و Nintendo بود.

وقتی بازی در سال گذشته عرضه شد، فاقد تعدادی ویژگی بود، اما Niantic و Nintendo به سرعت متوجه شدند که چه چیزی از دست رفته است. برای جذاب‌تر کردن برای کاربران، Niantic اخیراً چالش‌های پیاده‌روی و توانایی دعوت دوستان خود را بدون توجه به جایی که هستند معرفی کرده است. ایده این است که به شما انگیزه دهد تا از خانه خارج شوید و بیشتر راه بروید و از بازی لذت ببرید.

وقتی محصولات خود را عرضه می کنیم، آنها را در سطح جهانی عرضه می کنیم، اما بنیادهای زیادی وجود دارد که باید در یک دوره زمانی انجام دهیم تا بتوانیم محصولات واقعاً خوب کار کنند.

او سهم هند در ساخت بازی را فاش نکرد اما گفت که تعداد افرادی که بازی AR را بازی می کنند همچنان در حال افزایش است. پوکمون گو طرفداران زیادی دارد و طبق گزارش شرکت Analytics Sensor Tower، بازیکنان بیش از 5 میلیارد دلار در پنج سال از زمان عرضه بازی AR صرف کرده اند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *