بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب
رپورتاژ آگهی

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

انتخاب از بین بهترین گوشی های سامسونگ 2020 مانند گشتن در بازاری است که پشت هر ویترین مغازه‌های داخل آن ده‌ها کالا با امکانات و قیمت‌های مختلف قرار دارد.
سامسونگ بدون شک یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است که محصولات بسیار متنوعی برای انواع کاربران با نیازهای مختلف تولید می‌کند .و همین تنوع باعث شده است گاهی کاربران برای خرید گوشی سامسونگ تردید کنند.

 

 

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب
بودجه عالی دارید؟ به سمت سری اس و نوت‌های جذاب این شرکت می‌روید. دوست دارید یک گوشی با کیفیت از این برند با قیمت معقول بخرید؟ بعضی از اعضای خانواده سری A و M سامسونگ جوابگوی نیازتان است.
اگر بودجه کمی دارید، می‌خواهید برای پدر و مادر سالمند یا فرزند خود یک گوشی خوب بخرید، پایین‌رده‌های غول کره‌ای انتخاب مناسبی هستند.

اما سوال اصلی این جا است: با توجه به این که سامسونگ مانند یک شرکت دیوانه چپ و راست گوشی تولید می‌کند تا قدرت خود را به رخ رقبا بکشد، کدام گوشی‌های این شرکت ارزش خرید بالایی دارند؟

خب، برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب همراه خاص باکس باشید تا با بررسی بهترین گوشی های سامسونگ ، بهترین مدل‌ها را برای هر نوع بودجه‌ای پیشنهاد دهیم.
قبل از شروع باید بگوییم، منظور ما از بهترین با امکانات‌ترین و گران ترین گوشی های سامسونگ نیستند، بلکه مدل‌هایی را انتخاب کردیم که افراد زیادی انتخاب اول خود قرار دادند.
همچنین برای این که مطلب خلاصه و مفید باشد، سعی کردیم تنها مشخصات مهم هر گوشی را توضیح دهیم.

گوشی نوت 10 لایت: سبک، ولی همه فن حریف

سری گوشی های نوت سامسونگ همیشه جذاب بودند و این شرکت سال گذشته تصمیم گرفت برای اولین مرتبه این گوشی‌ها را با دو عضو جدید نوت 10 و نوت 10 پلاس وارد بازار کند و سپس برادر سومی به اسم نوت 10 لایت به آن‌ها اضافه شد.
با وجود استفاده از صفت لایت، این گوشی برای افرادی است که دوست دارند یکی از بهترین گوشی های 2020 سامسونگ را بخرند و برای کار با قلم اس پن زیاد هزینه نکنند.
نمایشگر سوپر امولد 6.7 اینچی این گوشی تخت است و وسط آن یک حفره کوچک دیده می‌شود. نور صفحه در حالت تنظیم به صورت خودکار حداکثر 622 نیت است تا بتوانید در محیط بسیار روشن حتی محتوای روی صفحه را ببینید.
ویژگی مثبت دیگر این گوشی یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعت در حد نوت 10 پلاس است که شارژ آن راحت یک روز را با استفاده معقول دوام می‌آورد.
سرعت شارژ نیز سریع و 25 وات است و به شما اجازه می‌دهد این باتری بزرگ را پس از 1 ساعت و 23 دقیقه کاملا شارژ کنید و اگر عجله دارید، برای شارژ 50 درصد آن فقط نیم ساعت کافی است.
در عقب این گوشی سه دوربین در یک مجموعه مربعی شکل دوستانه کنار یکدیگر قرار گرفتند که عبارتند از لنز عریض، فوق عریض و دوربین اختصاصی تله‌فوتو که همگی دقت 12 مگاپیکسل دارند.
به عبارت دیگر انواع عکس‌ها را می‌توانید با این گوشی بگیرید. خوشبختانه کیفیت دوربین اصلی در سطح مدل استاندارد نوت 10 است و تصاویری با جزئیات بالا، دامنه دینامیک وسیع، بازتولید دوست‌داشتنی رنگ (البته کمی اشباع طبق سنت همیشگی دوربین‌های سامسونگ) می‌گیرد.
دوربین فوق عریض این گوشی با وجود دقت کمتر از دوربین دو برادرش، تصاویر را با جزئیات بسیار خوب و دامنه عریض نسبتا وسیع ثبت می‌کند.
سپس به دوربین تله‌فوتو می‌رسیم که تصاویر آن در مقایسه با دوربین اصلی کنتراست کمتری دارند، ولی به طور کلی امتیاز مثبت را می‌گیرند.
زمان عکاسی در شب با این گوشی توصیه می‌کنیم حالت Night Mode را فعال کنید تا تصاویری با حفظ خوب رنگ و دامنه دینامیک مناسب بگیرد. جزئیات نیز بسیار خوب هستند و پارازیت با آن که وجود دارد، ولی با مهارت کنترل شده است.
دوربین جلو این گوشی 32 مگاپیکسل است، ولی تصاویر نهایی به علت استفاده از فناوری ترکیب پیکسل  8 مگاپیکسل هستند. از ویژگی‌های تصاویر آن می‌توانیم به رنگ‌های دقیق و دامنه دینامیک وسیع و خوب اشاره کنیم.
اگر عشق فیلمبرداری با گوشی خود هستید، نوت 10 لایت به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 به شما اجازه می‌دهد حداکثر فیلم‌های با دقت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید که بسیار با جزئیات و خوب هستند.
گوشی نوت 10 لایت سامسونگ با 6 یا 8 گیگابایت رم (بسته به مدلی که می‌خرید) یک انتخاب خوب برای افرادی است که به گوشی های نوت سامسونگ و قلم اس پن علاقه دارند، می‌خواهند از جدیدترین لانچر این شرکت لذت ببرند و دوربین با کیفیت بالا برایشان مهم است. پس با خرید گوشی نوت 10 لایت یک شبه پرچم دار تمام عیار را به خود هدیه کرده اید.

گوشی گلکسی A51: پرفروش، محبوب و جذاب

A51 امسال به بازار نیامده است، ولی الان توضیح می‌دهیم چرا آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 انتخاب کردیم.
این گوشی یک طراحی بسیار جذاب دارد و رنگ عقب گوشی با توجه به استفاده از طراحی‌های گرادیان با برخورد نور از زوایای مختلف عوض می‌شود.
از طرفی یک نمایشگر بزرگ 6.51 اینچی سوپر امولد با بریدگی حفره‌ای شکل در وسط دارد تا شبیه به گوشی‌های مدرن‌تر سامسونگ باشد.
این نمایشگر تا 636 نیت روشن می‌شود تا حتی زیر نور مستقیم خورشید محتوای روی صفحه را ببینید.
سپس به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت آن می‌رسیم که تا 13.5 ساعت بی‌وقفه می‌توانید با این گوشی در اینترنت گردش کنید و شارژ آن دوام بیاورد.
شارژ کامل این گوشی 2 ساعت و 14 دقیقه زمان می‌برد و پس از نیم ساعت به 35 درصد می‌رسد.
اما جذابیت A51 که آن را بسیار پرفروش کرده است 4 دوربین در عقب است: دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، فوق عریض 12 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل.
دوربین اصلی تصاویر با جزئیات خوب می‌گیرید، خطوط صاف به خوبی می‌افتند، شارپی تصویر بالا است و پارازیت کاملا از تصاویر حذف شده است.
دوربین فوق عریض نیز به شما اجازه می‌دهد در قاب تصویر تعداد سوژه بیشتری را ثبت کنید. دوربین ماکرو برای علاقه‌مندان به عکاسی از فاصله نزدیک است، البته چون فوکوس ثابت است باید در فاصله مناسب 3 تا 5 سانتی‌متر قرار بگیرید.
حالت Night Mode در این گوشی وجود دارد تا به کمک آن بتوانید در شب تصاویر روشن‌تری بگیرید.
دوربین جلو 32 مگاپیکسل این گوشی تصاویر با جزئیات بسیار خوب، رنگ‌های مناسب و دامنه دینامیک عریض می‌گیرد و اگر دوست داشته باشید سلفی پرتره نیز می‌توانید بگیرید.
دوربین فیلمبرداری گوشی گلکسی A51 نیز تنوع حالات فیلمبرداری بالایی دارد تا بتوانید فیلم‌های 4K، فول اچ‌دی با انواع فریم ریت‌های مختلف ضبط کنید.
تمام این قابلیت‌ها باعث شده است این گوشی جزو پرفروش‌ترین‌های سامسونگ و نامزد دیگر فهرست ما باشد.شما میتوانید a51 را تضمین کمترین قیمت از فروشگاه اینترنتی خاص باکس خریداری نمایید.

گوشی گلکسی A31: بالاتر از کلاس خود

سری A سامسونگ طی سال‌های اخیر خیلی شلوغ شده است. گوشی گلکسی A31 یکی از آن‌ها و انتخاب افرادی است که بودجه خرید مدل‌های بهتر مانند A51 را ندارند.
این گوشی یک نمایشگر 6.4 اینچی با بریدگی U شکل دارد و طبیعتا با توجه به قیمت آن، پنل پشتی پلاستیکی است، ولی مطمئن باشید به شیشه بیشتر شباهت دارد.
سامسونگ مجددا یک گوشی جذاب ساخته است که با برخورد نور به پشت آن تغییر رنگ را می‌بینیم.
ویژگی مثبت دیگر این گوشی یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعت است تا خیالتان از ماندگاری طولانی شارژ راحت باشد.
سرعت شارژ 15 وات است و برای شارژ با توجه به ظرفیت باتری باید 2 ساعت صبر کنید.
سامسونگ با وجود قیمت پایین این گوشی از پنل‌های نمایش با کیفیت سوپر امولد خود انتخاب کرده است تا تصاویر و متون روی آن کاملا شارپ به نظر برسند.
A31 مانند اکثر بهترین گوشی های سامسونگ 2020 یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر دارد تا بسیار مدرن به نظر برسد. جالب است بدانید سرعت تشخیص اثرانگشت این حسگر حتی از بعضی پرچم‌دارهای سامسونگ بیشتر است.

جذابیت این گوشی به دوربین آن نیز کشانده شده است که 4 دوربین با آرایش L شکل در عقب قرار گرفتند و دقت 48، 8، 5 و 5 مگاپیکسل دارند.
کاربر با توجه به استفاده از انواع لنزها در این گوشی، می‌تواند تصاویر بسیار متنوعی بگیرد. دوربین جلو نیز دقت بالایی دارد و 20 مگاپیکسل است.
این گوشی همچنین با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI سامسونگ و نسخه 2.1 آن عرضه شده است تا از نظر امکانات نرم‌افزاری شبیه به جدیدترین گوشی‌های سامسونگ باشد.
تنها نکته‌ای که زمان خرید این گوشی باید دقت کنید قدرت سخت‌افزاری نسبتا پایین چیپست آن یعنی هلیو P22 مدیاتک است.
اگر با گوشی خود زیاد بازی نمی‌کنید، A31 باید در فهرست اولویت‌های شما باشد، ولی اگر یک گیمر هستید توصیه می‌کنیم مدل A51 را بخرید.
در انتها اگر تمایل دارید بقیه مدل های برتر سامسونگ را بررسی کنید میتوانید به سایت خاص باکس و همین مقاله مراجعه نمایید و اگر تمایل دارید از برند های دیگری اطلاعات کسب کنید ما نقد و بررسی و خرید گوشی شیائومی را پیشنهاد میدهیم. سایت خاص باکس ارائه دهنده بروز ترین و جدیدترین مدل های سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی،الجی و …است و کلیه گوشی ها را با ضمانت 18 ماهه و به صورت کاملا قانونی و رجیستر شده به دست مصرف کننده میرساند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *