قطعات اورجینال روی گوشی‌تان نصب کنید
رپورتاژ آگهی

قطعات اورجینال روی گوشی‌تان نصب کنید

می‌دانید که قطعات فیک و تقلبی این روزها به شدت زیاد شده‌اند و قطعات اورجینال کم‌پیدا هستند. حتی ممکن است وقتی گوشی‌تان را تعمیر می‌کنید به جای قطعات اورجینال از قطعات فیک استفاده کنند و هزینه قطعه را به اندازه‌ی یک قطعه کاملا اورجینال در نظر بگیرند. از این جهت باید مراقب این قطعات باشید. مخصوصا اگر گوشی‌تان با مشکل صفحه نمایش گوشی، خراب شدن برد، خراب شدن قطعات داخلی و … مواجه شده است باید در انتخاب تعمیرکار دقت کنید. قبل‌تر در این باره حرف زده‌ایم. اما بهتر است از زبان یک مجموعه متخصص در این زمینه بشنوید.

 

قطعات اورجینال روی گوشی‌تان نصب کنید

از کجا بدانیم قطعه تعویضی گوشی فیک است؟

 

بنا به گزارش متخصصان و تعمیرکاران مجرب مجموعه تعمیرات 118 چندین علامت مهم در اینگونه موارد می‌تواند نشانگر غیراورجینال بودن قطعه باشد. به طور مثال:
• اگر ابعاد صفحه نمایش بزرگتر یا کوچکتر باشد به احتمال زیاد قطعه فیک است. البته بزرگتر یا کوچکتر بودن به این معنا نیست که بخشی از گوشی بیرون بزند یا جایی خالی بماند. این ابعاد کوچکتر از میلیمتر هستند. مثلا صفحه کمی از بدنه بیرون می‌زند. یا اینکه در قسمتی از لبه در ابعاد میکرو ناسازگاری را شاهد هستیم.
• یا مثلا اگر قطعه‌‌ای مانند سوکت شارژر یا سوکت تغذیه را عوض می‌کنید همان ابتدای کار متوجه می‌شوید که شارژر شما کمی با فشار وارد این قسمت می‌شود و بعد به سادگی جا باز می‌کند. این نشان می‌دهد که قسمت سوکت شارژر کیفیت لازم را ندارد. بعد متوجه می‌شوید که سرعت و کیفیت شارژ هم در همان لحظات ابتدایی متغیر است. بالا و پایین می‌شود و اصلا کیفیت لازم را ندارد. در این حالت می‌توان گفت که این شارژر کارایی لازم را ندارد. ابزارهایی هم برای تست وجود دارد که مقاومت سوکت را می‌توانید ببیند و در این حالت اگر با مقاومتی که گوشی در مشخصات خودش ذکر نکرده است همخوان نباشد به احتمال خیلی زیاد سوکت فیک است.
سایر قطعات هم دقیقا به همین شکل قابل شناسایی‌اند. البته ممکن است شما به عنوان یک کاربر عادی متوجه این قطعات فیک نشوید. اما چندین راه‌حل پیش راه شماست که می‌توانید جلو این اتفاقات را بگیرید و پول قطعه اورجینال را به جای فیک ندهید.

نکات مهم در تعمیر گوشی و قطعات اورجینال گوشی

حالا بیایید ببینیم چطور می‌توان جلو این اتفاقات بد را گرفت. اولین و مهم‌ترین نکته این است که گوشی‌تان را به دست یک تعمیرکار معتبر بسپارید. تعمیرکاری که به او اعتماد دارید. یا اینکه اگر قصد دارید گوشی‌تان را برای تعمیر جایی بفرستید حتما مجموعه‌ای را انتخاب کنید که این اطمینان را به شما بدهد که حتما و حتما قطعه‌ی اورجینال روی گوشی نصب می‌شود.
مجموعه تعمیرات 118با چندین سال تجربه در این حوزه نامی آشنا برای کسانی است که حداقل یک بار گوشی‌شان را تعمیر کرده‌اند. در این مجموعه شما بعد از تعمیر گواهی و ضمانت اصالت قطعات را دریافت می‌کنید. تمام قطعاتی که در این مجموعه استفاده می‌شوند کاملا اورجینال هستند و با خیال راحت می‌توانید گوشی‌تان را به این مجموعه بسپارید و نگران خراب شدن‌های متوالی گوشی‌تان نخواهید بود.

تعمیرکار ماهر و باتجربه از نگاه کارشناسان

این مجموعه همواره سعی می‌کند بهترین تعمیرکاران را برای هر مدل گوشی انتخاب کند. مثلا تعمیرکاری که تخصص اصلی‌اش تعمیر گوشی آیفون است تنها باید گوشی‌های این برند را تعمیر کند. ساختار و روش تعمیر گوشی‌های سایر برندها مانند سامسونگ و هواوی و شیائومی و گوگل و نوکیا با آیفون کاملا متفاوت است. ممکن است حتی بعد از تعمیر متوجه شوید که برخی سنسورها آسیب دیده‌اند. چون اگر تعمیرکار متخصص کار خودش نباشد جای سنسورها را نمی‌داند و ممکن است آسیب ببینند.
در این مجموعه هر تعمیرکار گوشی تخصصی خودش را تعمیر می‌کند. این تعمیرات با تجهیزات پیشرفته انجام می‌شوند و تمام این تعمیرها با قطعات اورجینال گوشی انجام می‌شوند. اگر دوست دارید بهترین قطعات را روی گوشی خودتان داشته باشید. تعمیرکارانی مجرب و ماهر و تخصصی گوشی شما را تعمیر کنند و در انتهای کار یک ضمانت‌نامه به شما داده می‌شود که می‌توانید با خیال راحت از گوشی‌تان استفاده کنید. این مطلب را هم از سایت ویکی هاو از دست ندهید.

حتی می‌توانید با پیک یا پست گوشی‌تان را تعمیر کنید.

اگر در تهران هستید همین حالا می‌توانید تماس بگیرید. مشکل گوشی‌ خودتان را اعلام کنید اگر به تعمیر نیازی داشته باشد یا قابل تعمیر باشد گوشی را با پیک ارسال می‌کنید کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه گوشی شما را بررسی می‌کنند و در نهایت هزینه‌ها به شما اعلام می‌شود و در صورت موافقت شما تعمیر در کمتر از یک روز کاری انجام می‌شود و مجددا با پیک برای شما ارسال می‌شود. هزینه پیک کاملا رایگان است.
اگر در جایی غیر از تهران هستید می‌توانید از طریق پست گوشی خود را بفرستید و همین مراحل مجددا تکرار می‌شود. برای راحتی کار شما و در این شرایط کرونا نیازی نیست تعمیرات را به صورت حضوری انجام دهید. همین حالا به راحتی با یک تماس یا مراجعه به سایت گوشی شما تعمیر می‌شود.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *