ولاد و نیکی
متفرقه

ولاد و نیکی اهل کجا هستند؟

نمایش‌های کودکان در یوتیوب مانند ولاد و نیکی یا دیانا و روما اغلب مورد بازدید و استقبال قرار می‌گیرند. تعداد معدودی از پیشنهادات واقعاً فوق‌العاده هستند، اما با آپلودهای بسیار در این سایت عظیم، گاهی اوقات در سر و صدا گم می‌شوند. خوشبختانه این در مورد کانال Vlad and Niki صدق نمی کند، زیرا بیش از سه سال است که طرفداران خود را در پلتفرم اشتراک ویدیو جمع آوری کرده است.

این کانال که هدف آن کودکان در جمعیت پیش دبستانی است، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های YouTube برای کودکان است. در این کانال دو برادر روسی به نام‌های ولادیسلاو واشکتوف و نیکیتا واشکتوف حضور دارند که بازی می‌کنند، وانمود می‌کنند و برای فالوورهایشان داستان تعریف می‌کنند. این پسرها به ترتیب 8 و 6 ساله هستند و گاهی با مادرشان ویکتوریا و برادر کوچکترشان کریستین روی پرده ظاهر می شوند.

تعداد دنبال کنندگان کانال در یوتیوب

کانال اصلی ولاد و نیکی دارای 71.4 میلیون مشترک است. این تعداد بسیار بهتر از اکثر کانال های برتر YouTube است و حتی شامل همه مشترکین Vlad و Niki نمی شود. در واقع، با اضافه کردن کانال‌های متعدد دیگر – که قسمت‌هایی را به زبان‌های مختلف، از روسی مادری خانواده گرفته تا اسپانیایی، عربی، و ویتنامی ارائه می‌دهند، این برنامه در واقع صدها میلیون مشترک دارد. با وجود 15 کانال پیوند شده در کانال اصلی YouTube خود، خانواده واشکتوف در واقع بیش از 142 میلیون مشترک دارند. این را به 71.4 میلیون صفحه اصلی اضافه کنید، و کانال های Vlad و Niki تعداد مشترکان کل نزدیک به 215 میلیون نفر را دارند.

ولاد و نیکیتا

بررسی درآمد ولاد و نیکی

 

کانال اصلی “کودک ولاد و نیکی” حداقل یک بار در هفته یک ویدیو جدید آپلود می کند. اکثر آپلودهای صفحه کمتر از 20 دقیقه طول می کشد و برخی از آنها فقط چهار یا چند دقیقه طول می کشند. هر یک خواهر و برادر را می بیند که در یک فعالیت جدید، از گفتن داستان های خنده دار گرفته تا بازی با اسباب بازی ها و حتی درگیر شدن در چالش های بی گناه، مشغول هستند. در مجموع، ویدیوهای صفحه اصلی خانواده به تنهایی بیش از 52 میلیارد بازدید به دست آورده است. در کمتر از پنج سال، این یک شاهکار چشمگیر است.

تمام این کار زمان زیادی را برای خانواده، به ویژه برای دو ستاره اصلی که هر دو زیر 10 سال سن دارند، به همراه داشته است. ولاد و نیکی به لطف درآمد تبلیغاتی که از بارگذاری‌هایشان در یوتیوب کسب می‌کنند، سالانه 51 میلیون دلار درآمد کسب می‌کنند. همانطور که توسط Net Worth Spot اشاره شده است، این تعداد احتمالاً بسیار بیشتر است، به دلیل خط کالای خانواده و هرگونه حمایت مالی یا شریکی که ممکن است کانال به عهده گرفته باشد.

حتی بدون درآمد اضافی، ثروت خالص ولاد و نیکی نزدیک به 205 میلیون دلار تخمین زده می شود و پس از کمتر از یک دهه روی این زمین، نه کمتر. درآمد حاصل از مشارکت‌های بالقوه و آنچه را که از vladandniki.com به دست می‌آورند را اضافه کنید، جایی که محصولات متنوعی با مضمون کودکانه می‌فروشند، ارزش خالص آنها احتمالاً بسیار بالاتر است. Net Worth Spot تخمین می زند که ارزش این دو جوان در واقع نزدیک به 287 میلیون دلار است و آنها به این زودی ها بازنشسته نمی شوند.

کودک ولاد و نیکی

ولاد و نیکیتا اهل کجا هستند؟

از طریق این مقاله به راز خانه برادران می پردازیم و به این سوال پاسخ می دهیم: خانه ولاد و نیکی کجاست؟
این خانواده که در مسکو، روسیه به دنیا آمدند، اکنون در دبی، امارات متحده عربی، و فلوریدا، ایالات متحده زندگی می کنند.

سرگئی و ویکتوریا واشکتوف مهاجران روسی هستند که 21 کانال یوتیوب را به 18 زبان راه اندازی می کنند. علاوه بر میامی، فلوریدا و دبی، امارات متحده عربی، کودکان گهگاه در ابوظبی اقامت دارند.
خانه ولاد و نیکی یک عمارت زیبا و مدرن است که در حومه لس آنجلس واقع شده است. ارزش این خانه حدود 5 میلیون دلار است و پر از امکانات رفاهی و تجملاتی است. دارای یک پلان طبقه پنج خوابه، با دو سوئیت مستر، دو حمام، یک اتاق نشیمن بزرگ، یک آشپزخانه لذیذ، و یک حیاط خلوت بزرگ که برای پذیرایی از مهمانان عالی است. این خانه نه تنها خیره کننده است، بلکه موقعیت مکانی آن نیز عالی است، در محله ای بسیار پرطرفدار با دسترسی آسان به شهر و جاذبه های فراوان آن واقع شده است. به طور خلاصه، خانه ولاد و نیکی یک مکان نمایشی است که هر صاحب خانه ای با افتخار آن را خانه خود می خواند.

آیا ولاد و نیکی روس هستند؟

ولاد و نیکی دو ستاره محبوب یوتیوب هستند که به خاطر بازی های کمدی و ویدیوهای شوخی خود به طور گسترده ای شناخته شده اند. آنها هر دو اهل روسیه هستند و بیش از 10 سال است که محتوا تولید می کنند. آنها در بسیاری از کشورهای جهان محبوب هستند و ویدیوهای آنها در بیش از 150 کشور مشاهده می شود. آنها همچنین جوایز و تمجیدهای زیادی را برای کار خود دریافت کرده اند. بنابراین، برای پاسخ به این سوال: بله، ولاد و نیکی روسی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *